Založ si blog

Dokončená kapitola

Málokto chápe moje

lascívne onomatopoje

aj tak vám musím niečo povedať

ráno, večer, aj v čase obeda

 

maľujem si svoj ideálny svet

z mojich skutkov a vašich viet

taký ten, žili šťastne, až kým

sa konečne nezobudím.

 

Nesmej sa mi,

a už vôbec nie, keď sme spolu sami,

povedal si Otvor ústa

a dal mi kusnúť priveľkého sústa.

 

Život začína tam,

kde už sa len dobre mám?

Kde končí moja komfortná zóna?

A akú postavu v tom celom hrá vlastne Ona?

 

„Nebuď taká dramatická, 

láska je dar!“

Budem! Manická, fanatická, aj historická,

keď podpíšem DNR.

 

Chcem byť ako ty,

scorpio, cancer, aries

používať epicko-lyrické obraty

a sadisticky sa tešiť, že im veríš.

 

Budem si rýmovať AABB,

Alebo aj ABAB, 

A to nehovorím tebe…🙄

Čo už ti fakt jebe? 

 

Embargo sme uvalili na všetko,

čo by sa mohlo stať,

niet obetí ani svedkov.

Ako SocioemPat&Mat.

 

Hádaj, s kým spíš

a kto s tebou hrá šachy

Ale skôr, ako si predstavíš,

že vyháňam zo šatníka tvoje strachy,

 

Pošli ma už konečne preč

a nasrato stlač enter.

Vstaň, obuj sa a obleč

napíš – „Tak si uži večer“. 

 

Všetko & najlepšie som už raz bola,

nech nie je z toho kauza,

si len dokončená kapitola.

S láskou, Kontroverza

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Javelin, vojna na Ukrajine, vojaci, raketomet, protitanková strela

Čaputovej poradkyňa: Vláda vníma to, čo sa deje na Ukrajine ako bezpečnostnú hrozbu, rozdiel v porovnaní so susedmi je v rétorike

30.04.2024 19:07

Kobzová tvrdí, že Poľsko sa jednoznačne vybral cestou, „ak chceš mier, priprav sa na vojnu“.

Grécko Rodos požiare lesné ľudia evakuácia

Na ruskej Sibíri sa začína sezóna lesných požiarov

30.04.2024 18:52

Kým na východe Sibíri vyčíňajú lesné požiare, viaceré regióny v jej západnej časti pri hraniciach s Kazachstanom sužujú rozsiahle záplavy.

SND, Slovenské národné divadlo

Nazval ich duchovnými bezdomovcami. Poprední umelci žiadajú od Fica ospravedlnenie

30.04.2024 18:40

Ak požadujete slušnosť, začnite ako premiér od seba. Vyzývame Vás, ospravedlňte sa,“ adresovali umelci Ficovi.

česko, nemocnica, covid, koronavírus

Ďalšie zadlžovanie nemocníc: Poslanci Úradu pred dohľad novú kompetenciu neschválili

30.04.2024 18:10

Do parlamentu novelu predložili opoziční poslanci Jana Bittó Cigániková a Tomáš Szalay zo strany SaS.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 923846x
Priemerná čítanosť článkov: 2887x

Autor blogu

Odkazy