Založ si blog

Archív: február, 2024

Feťáci lásky

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola […]

Pokračovanie článku

Muž (z) mojich snov

Zobudila som sa do tmavej noci a svetla pouličných lámp, ktoré sa do mojej spálne dostávalo cez malé dierky na roletách. Sadla som si na posteľ a zapla nočnú lampičku. Pretrela som si oči a videla po perine kráčať lienku. Čudné. Vzala som ju do ruky a chvíľu sa dívala, ako mi šplhá po prste. Bolo to ako znamenie. Ty by si povedal, že to nie je znamenie, že je to len hmyz, […]

Pokračovanie článku

Len tak medzi nami. . .

Sú ľudia, ktorým dnes veríte práve preto, lebo kedysi ste im veriť nemohli. Je to zvláštny paradox. Nepoznám veľa dôveryhodnejších ľudí, ako je Bruno. Vždy, keď to poviem, smeje sa a krúti hlavou. Jeho sebaobraz nikdy nebol taký pozitívny, ako jeho predstieraný narcizmus tvrdil. Kedysi veľmi dávno, keď som ho spoznala, to bol posledný človek, ktorému by ste […]

Pokračovanie článku

Telepat & Pobehlica

Mám mužský hárem. S jedným žijem, s dvoma spávam, dvaja sú moji najlepší kamoši, jeden zmizol a jeden možno nikdy neexistoval. A teraz sa sami rozhodnite, či tento príbeh chcete dočítať, lebo… bude hůř. Sedela som pri močiaroch na letisku a dívala sa, ako v mokradiach pristávajú vtáky, ktoré mali namiesto zobáku dlhý sosáčik. Slnko zapadalo a mne sa po tvári […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922506x
Priemerná čítanosť článkov: 2883x

Autor blogu

Odkazy