Založ si blog

Archív: november, 2016

Kto chce snoba biť, palicu si nájde

Telefón zabzučal a Liam ho vzal do ruky až o hodnú chvíľu neskôr. Sťažka vzdychol. ,,Padla burza? Mám si niečo želať?“ uškrnula som sa. ,,Láska, vieš hrať golf?“ spýtal sa unavene. ,,Šípim ďalšiu hi-so party?“ potešila som sa. ,,Neznášaš to rovnako, ako ja, čo sa čechráš?“ zamračil sa. ,,Je to roleplay. Mám rada roleplay.“ ,,To nie je […]

Pokračovanie článku

Dievča, ktoré rozdávalo pokoj

Nepriatelím sa so svojimi bývalými partnermi. Nie preto, že by mi to bolo nepríjemné, skrátka sme si k sebe po rozchode nikdy nenašli cestu. O to prekvapenejšia som bola, keď som na telefóne uvidela Krisovo meno. ,,Áno?” zodvihla som opatrne. ,,Ahoj Marry, tu je Kris, neviem, či ma máš ešte v telefóne…” ,,Mám.” ,,Viem, že je absolútne nevhodné žiadať ťa o […]

Pokračovanie článku

Nestrácajte vieru

Tristan. Tak sa naozaj volal a od chvíle, ako sa mi predstavil, som si vravela, že to meno chcem opakovať často. Sedela som vtedy na barovej stoličke a on si sadol na tú vedľajšiu po tom, čo sa mi nevrlo pozrel na kabát prehodený cez ňu. ,,Nie je to príliš sladké?“ ukázal pohárom bieleho suchého na môj cosmopolitan. ,,Popravde, je to dosť hnusné, lebo tam cítim […]

Pokračovanie článku

Vlk a zajac

Zajačica sa prechádzala lesom a krútila zadkom na všetky svetové strany. Pri hustom kríku na moment zastala a začula čiesi horekovanie. Prekročila hranicu zarastenej húštiny a prišla k rafinovane vykopanej pasci za ňou. ,,Ahoj,” pozrela sa dolu a mrzutý vlk si lízal otvorenú ranu na prednej labe. ,,Ale ale, mäsko,” zadíval sa na zajačicu a s krvácajúcou nohou vybehol po […]

Pokračovanie článku

Malá princezná

Kráčal som hore schodami Slavína a z úst mi išla para. Celý čas, čo som sem šiel, som premýšľal, ako veľká sprostosť to je. Na škále 1-10 mi vyšlo 11. Aspoň. Nebol som si istý ničím. Ani tým, či som sa vôbec dopravil na správne miesto. Nie všetky jej metafory chápem. Popravde, chápem máloktoré, ale explicitne jej to nikdy nepriznám, aby si o mne neprestala […]

Pokračovanie článku

Dni sú len priestorom medzi snami (3)

Často sme sa smiali na tom, aké by to bolo, keby sme sa stretli iba tak. Keby sme do seba vrazili na ulici, alebo v potravinách, alebo by sme vedľa seba sedeli v lietadle cestou na dovolenku a určite aspoň do Austrálie, nech máme dosť času cítiť sa hlúpo. ,,Privoláme si to,“ napísala som mu raz pobavene. ,,Ja by som si to asi rád privolal.“ ,,Ja by som si to aj rada […]

Pokračovanie článku

Číslo 5 žije

Sadla som si do auta, zapla pás a mlčky sa dívala pred seba celú cestu. Nepovedala som za štyri hodiny ani slovo, odkedy padla otázka: ,,Musím na dva dni do Prahy, ideš so mnou?“ Prikývla som. Lebo bol čas zistiť, ako veľmi vesmír pracuje pre mňa. Všetci riešili, či budeme mať spoločnú izbu na hoteli. Nemali sme, lebo je normálny a nie sexuálny deviant. ,,Dnes máš […]

Pokračovanie článku

Hey, You!

You and I are more than friends. We are like a really small gang. You don’t have to be crazy to be my friend. I’ll train you, dear. You have a beautiful soul. That’s right… I was looking. Choose people who choose you. m.O.O.n

Pokračovanie článku

Na pokec s kreatívcami

Nebolo ešte ani osem hodín. ,,Paťka? Zvykneš skladať puzzle?“ spýtala som sa kolegyne pri vedľajšom stole. ,,Uhm, občas, so synom. Prečo?“ ,,A stáva sa ti niekedy, že máš len kúsky a potom dostaneš jeden konkrétny a zrazu vieš, kam patria všetky ostatné?“ prižmúrila som oči, ako som si to vizualizovala. ,,Táto schopnosť značí dobre vyvinuté […]

Pokračovanie článku

VIPivo (c)

Dvere na spálni sa otvorili a ja som v nich stála ako hviezda noir filmu. Čierne šaty s áčkovou sukňou, červené vysoké lodičky a štóla rovnakej farby. Veľké vlny mi padali na ramená a výrazné mačacie oči sa upierali na Liamovu krásnu hladkú tvár. ,,Pomôžem ti,“ povedala som, keď neuroticky skúšal utiahnuť uzol na kravate. ,,Vlastne… túto nie, vyzeráš […]

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921752x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy