Založ si blog

Archív: máj, 2017

Malý pražský emotikon

So ženami je to ťažké. Ťažšie, ako s mužmi. Pri hocičom. Nakupovaní, varení, dovolenkovaní, práci… ženy majú vždy akúsi zvláštnu tendenciu úplne všetko… no, ako by som to… skurviť. Kedysi dávno som spoznala ženu, ktorá bola vlastne chlap. Teda, nebola chlap, len som si o nej myslela, že je chlap. Lebo sa tvárila, že je… a vždy, keď sa to […]

Pokračovanie článku

Schrödingerova láska

,,Zostal v tom meste ešte niekto, s kým si nespala?“ spýtal sa ma môj najobľúbenejší gay, keď som si balila kufor na víkend v Prahe. ,,Máš infekčnú chorobu a mentolový župan a robíš si srandu zo mňa?“ zagánila som. ,,Myslíš, že stretneš niektorého zo svojich ex?“ uškŕňal sa. ,,Pri mojom šťastí budú všetci spolu na obede v tom istom podniku, v […]

Pokračovanie článku

Aj vaša mama všetkému rozumie?

,,Neni som v tých šatách tučná, mami?“ ,,Nie, pekná si.“ ,,Mami, ty mi klameš!“ ,,Lebo život s tvojim otcom ma naučil, že keď sa musíš pýtať, či si tučná, tak asi si.“ * * * ,,Mami, ja sa na tú výšku asi vykašlem, mňa už to nebaví.“ ,,Preboha, kde máš otca… tatino, postav balkón, nech z neho skočím!“ * * * ,,Mami a teba […]

Pokračovanie článku

Ženy bez servítky

,,Dospela som k závažnému poznaniu, pokiaľ ide o mužov.“ ,,Počúvam.“ ,,Čím menší penis, tým väčší kokot.“ * * * ,,Spýtala som sa ho, s koľkými ženami spal za celý život.“ ,,A čo ti povedal?“ ,,Že s toľkými, ako ja za týždeň.“ ,,Debil.“ ,,No to teda! Nie, že by nemal pravdu, ale čo na to poukazuje?!“ * * * ,,V tej […]

Pokračovanie článku

Sofistikovaná vražda

Fascinuje ma všetko nebezpečné. Myslím si, že je to tým, že mám afektívne suicídne sklony. Nie štandardné. Nikdy by som neublížila sama sebe tak trápne, že by som si podrezala žily alebo sa napchala liekmi. Tak, v mojom svete, hviezdy neodchádzajú. Ja skáčem z lietadla, priatelím sa s náhodne pohodenými narkomanmi, zamilovávam sa do hackerov, chodím v noci v sukni po […]

Pokračovanie článku

Dobré dievčatko

,,Aspoň raz v živote by sa mi páčilo, keby som sem prišiel a ty by si nevyzerala ako desať minút pred samovraždou,“ sadol si do kresla a díval sa na mňa trochu nahnevane. ,,Chceš pivo?“ ignorovala som jeho potrebu kričať na môj život. Lebo on v skutočnosti nekričal na mňa, kričal na okolnosti, ktoré som nedokázala nijako ovplyvniť. ,,Sadni si, prosím ťa. Tu […]

Pokračovanie článku

Opona

Ako dieťa som bola atypicky panovačná. Chcela som, aby sa všetko dialo po mojom, ale nikdy som to nikomu nepovedala. Poslúchala som, chodila som domov načas, nikdy som neprišla opitá a fajčila som vždy až v noci, keď už všetci spali. Bola som vzorné dieťa. Celé dni som sedela v knihách a frustráciu z toho, že život nie je podľa mojich predstáv, som zaháňala utiekaním sa […]

Pokračovanie článku

Som do teba, lebo . . .

…ak smiech naozaj lieči, tak my dvaja sme nesmrteľní. …si jediný, kto ma vie uspať. …iba s tebou chcem telefonovať tri hodiny, keď už všetci dávno pozhasínali v oknách. …na svete je 7 miliárd úsmevov a tvoj je stále môj najobľúbenejší. …miluješ svoju mačku tak, ako by som aj ja milovala svoju. Keby som nejakú mala. …sa o tú tvoju so mnou […]

Pokračovanie článku

Ženy . . .

Bohvieaký Cassanova teda nie som, vám poviem. Nie, že by som v živote nepretiahol adekvátne množstvo žien, mužov či skupín ľudí, ale na randenie ma nikdy veľmi nebolo. Jednak preto, že neviem, ako sa to robí, a jednak preto, že som sa pomerne dlho pohyboval vo vzťahoch, ktoré trvali celé roky. Na internetové známosti nemám čas a donedávna sme vo firme boli iba dvaja, aj to […]

Pokračovanie článku

Vzdušný zámok

Veľmi často sa mi stáva, že neznášam svoju fantáziu. Nehovoriac o svojej obrazotvornosti a kreativite. Ľudia v mojom okolí majú pocit, že je skvelé, keď vás živí váš mozog, ale úplne rovnako, ako vás môže živiť, dokáže vám aj vyhlodávať diery do hlavy všetkými tými utkvelými predstavami, ktorými trpíte. ,,Mám len asi polhodinu, tak spusti,“ vyzúval si […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921661x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy