Založ si blog

Archív: máj, 2023

Všetko. . . a najlepšie

Raz mi ktosi povedal, že introverti si nehľadajú kamarátov. Len počkajú, kým sa objaví nejaký extrovert, ktorý si ich adoptuje. Podľa mňa som to urobila s každým jedným človekom v mojom živote rovnako. Keď jeho osobnosť odrážala iba evidentné poŕdanie ľudskou hlúposťou, vedela som, že som správne. Niektorí introverti sa ale naučili dobre skrývať za masku wannabe […]

Pokračovanie článku

I don’t forget. And I expect you.

Ľudia, čo ma majú radi, nemajú radi teba. Neviem prečo, lebo ja o tebe nič zlé nikdy nehovorím. Vlastne – možno práve preto. Rozprávam o tebe veľmi pekne. A možno preto, že nikdy nehovorím o tebe, len o mojom vzťahu k tebe. Lebo o tebe ľuďom nemám čo povedať. Mám len domnienky, ktoré sú niekde medzi „neviem o ňom vôbec nič“ a „nech si dá […]

Pokračovanie článku

Kým budeš nahý

Kým budeš nahý pod horúcim prúdom vody, skúsim ti niečo napísať. Poézia nie je moje pole, žnem celkom iné plody ale ako všetko v živote – aj toto musím skrátka dať. Urobila som ti playlist na noci, keď nie som s tebou. Urobila by som aj viac, kdesi medzi Nebom a Zemou si sa do mňa zamiloval, chtiac – nechtiac. ,,Vyzeráš ako Kurt Cobain!“ ,,A ty ako láska […]

Pokračovanie článku

Dnes ešte nie

Už je to týždeň. Presne sedem dní. Týždeň je v mojom svete veľmi veľa času. Nie som najlepšia v čakaní na čokoľvek, tobôž na pozornosť, na ktorú som bola zvyknutá. Na dobré veci si zvykám rýchlo, nenechám sa veľa ponúkať. Obula som si tenisky a vyrazila do východu slnka. Človek, ktorý v živote nešportoval, zabehne 100 kilometrov za týždeň a ani to nemá komu […]

Pokračovanie článku

Ghost in the wires

Získať návyk vraj trvá 21 dní. Pre neurotypických ľudí. Teda normálnych. Získať návyk pre mňa trvá asi 21 sekúnd. Viem vždy veľmi presne, čo mi spôsobuje dopamínové orgazmy a nemienim sa toho vzdať, nech to stojí čokoľvek. Mala som 33 rokov, keď ma diagnostikovali na ADHD a ja som pochopila väčšinu svojich životných problémov. Ľudia si často myslia, že ADHD sú […]

Pokračovanie článku

Iba pre teba

Kedysi som si myslela, že ti budem písať listy. Ako Hugovi, keď zomrel. Ale ty si nezomrel, iba kamsi zmizol. Napísala som ti 40 príbehov a dve knihy, ktoré nemám komu poslať na korektúru, pretože si preč. Dnes som prešla desať kilometrov, aby som si vyvetrala hlavu, ktorú mi zapĺňa celkom iná dimenzia. Je to len pár týždňov, čo vesmír začal znova pracovať pre mňa a […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922525x
Priemerná čítanosť článkov: 2883x

Autor blogu

Odkazy