Založ si blog

Archív: jún, 2023

Batmanova side chick

V piatky sa často stáva, že niekto pri palme vedľa bežeckej dráhy nechá fľašu šampusu a tri ruže. Vždy ma to pobaví. Nerozumiem tomu. A veci, ktorým nerozumiem, sú pre mňa neodolateľne príťažlivé. Nikdy nevynechám príležitosť si to odfotiť a poslať to niekomu, kto sentiment tohto gesta dokáže oceniť rovnako, ako ja. ,,Povedz, že si spala,“ privítal ma Filip […]

Pokračovanie článku

Joker

Stretávať sa s niekým, kto od vás nič nechce, je veľmi oslobodzujúce. Stáva sa to málokedy, lebo ľudia neustále od ostatných niečo vyžadujú. Pozornosť, lásku, starostlivosť, virtuálne dirty talky… Filip nechcel nič. Iba na chvíľu vypadnúť z domu a byť uveličený predstavou, aký hrozný by bol jeho život, keby bol po tridsiatke stále single. ,,Si taká lenivá, […]

Pokračovanie článku

Running is my therapy, sushi is my haircut

Beh považujem za silno introvertnú záležitosť. Nikto nebehá v páre alebo v tíme, nedáva to žiadny zmysel. Máte tam byť len vy, vaša chorá hlava, ktorá na vás nechce prestať rozprávať a playlist, ktorý vám pripomína všetko, čo ste v živote pokazili. Tak to Boh zamýšľal. Raz ráno som bežala okolo skate parku a keď som prechádzala cez cestu, oproti mi bežal vysoký […]

Pokračovanie článku

Socio(em)pati

,,Kde si toľko?“ položil si si zápästie na čelo a díval sa do stropu. ,,Tam, kde vždy,“ ležala som vedľa teba a pomaly vyfukovala dym zo zapáleného jointu. ,,Prečo mi fajčíš v posteli?“ spýtal si sa otrávene. ,,Drž hubu,“ podala som ti ho a ty si si potiahol. ,,Nehúlili sme spolu už…“ ,,…sedem rokov,“ zobrala som si ho späť a […]

Pokračovanie článku

Cesta okolo seba

,,Prečo nespíš?“ zašepkala som. ,,Ty vieš prečo…“ vzdychol si. ,,Lebo Mesiac je v Blížencoch?“ uškrnula som sa. ,,Hej, presne preto,“ usmial si sa tiež. Konečne. ,,No tak vidíš, aspoň raz za to nemôžem ja,“ ležala som vedľa teba a obaja sme sa dívali do stropu. ,,Stále na to nemám čas, maličká,“ zatvoril si oči. ,,Je mi to jedno, […]

Pokračovanie článku

Zažila som všetko

Zažila som všetko. Najprv som sem chcela prísť, potom som si to rozmyslela. „Neopováž sa mi tu umreť, ty malý antikrist!“ Z plných pľúc sa na mňa rozhorčila. …a už nikdy s tým neprestala. Zažila som všetko. Mužov, ktorí boli takí pokazení, že opraviť som ich mohla iba ja. Aj ženy, ktoré mali také rozbité vnútro, že by ich nikdy nepustili do raja. […]

Pokračovanie článku

Thanks for loving me

I’ve written a lot in my life. About you, for you, and for other people. But today… it’s very hard for me to write. Some no name woman in a TikTok video said that today the Moon is in Sagittarius and that means if you want to send a message to someone, peacefully, even across the universe, you can. Apparently it’s ideal to „let things go“ , if someone needs it. […]

Pokračovanie článku

Hlava v oblakoch, nohy v piesku

Veril by si, že to bude už osem rokov? To je veľa rokov. Veď toľko trvá päťročné štúdium na UniZa, preboha! Chcela by som povedať, že som pred tými ôsmimi rokmi netušila, že nám to vydrží tak dlho, ale klamala by som. Ja som to nielen, že tušila… ja som bola o svojej pravde tak hlboko presvedčená, že keď si na mňa púšťal hrôzu a tvrdil mi, aká som naivná a […]

Pokračovanie článku

Ezokecy o Baranoch

Nemám žiadne kamarátky. Nezostal mi čas ich hľadať, lebo mám plný život ich mužov. A tak občas, aby som tú energiu vyvážila, mi niektorý z nich požičia svoju ženu. Mnoho mužov v mojom živote malo na mňa vyslovene otcovský vplyv. Možno preto mám dodnes daddy issues. Keď som skončila výšku a spoznala Tima, roky mi opakoval: “Ty si jak ja…” alebo “To jak keby som […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922555x
Priemerná čítanosť článkov: 2883x

Autor blogu

Odkazy