Založ si blog

Zažila som všetko

Zažila som všetko.

Najprv som sem chcela prísť,
potom som si to rozmyslela.
„Neopováž sa mi tu umreť, ty malý antikrist!“
Z plných pľúc sa na mňa rozhorčila.
…a už nikdy s tým neprestala.

Zažila som všetko.

Mužov, ktorí boli takí pokazení,
že opraviť som ich mohla iba ja.
Aj ženy, ktoré mali také rozbité vnútro,
že by ich nikdy nepustili do raja.

Zažila som búračky, feťákov aj tyranov,
zažila som ľudí, čo po mne hádzali nábytky
a keď som sa spýtala prečo, mykli ramenom,
vraj: „I don’t know…“
…škorpión.

Zažila som všetko.

Miesta, ktoré som nikdy nemala vidieť,
ľudí, ktorých som nikdy nemala stretnúť,
situácie, ktoré vás nútia začať myslieť,
až vás z toho ide jebnúť.
…a potom rýmujete na slovesá.

Spoznala som svet, v ktorom sa deje
viac, ako len 3D realita.
Taký, ktorý bezpečný nie je,
ale na to sa vás nikto neopýta.

Zažila som ADHD, PTSD, aj rôzne iné skratky.
Zažila som depresie aj manie,
aj krik mojej matky,
keď som neodpovedala na „Čo ti je?“

Spávala som v stane
a večerala redbull s vodkou.
„Smiem vás milovať, Pane?“
pýtala som sa každého s drogami a karimatkou.

Zažila som všetko.

Noci, keď som nespala
a piekla koláče, ktoré nemal kto jesť.
Dni, keď som workoholicky vyhárala,
až sa to už nedalo zniesť.

Zachránila som pár životov
a nielen teoreticky.
Ale mimo to…
som sa často prerátala.
…speaking matematicky.

Bola som niečie obľúbené dievča,
aj čiasi nočná mora.
Niekomu za mňa už určite horela sviečka
a niekto sa modlil aj u Dumbledora,
…len aby zachránil moju dušu.

Bola som už všetkým
a všetkým som už zas.
Opäť v noci nespím
a chcem ujsť na Mars.

Bola som už všetkým, vážne.
A všetkým i som poznačená.
Listy, maily, poviedky aj básne,
veselá, smutná… zmrzačená.

A budem tým aj ďalej,
lebo nemám inú možnosť.
Nepoviem si „Nalej!“
Keď mozog vraví „Máš dosť“.

Bola som už všetko
a konečne som veľká!
Už nepijem mlieko
a neuspáva ma telka.

Zažila som veľa.
Viac, ako je zdravé,
viac, ako je treba…
„No ale veď práve!“

Zažiť toho mnoho,
veď to nie je chyba!
Keď máš talent stretnúť toho
kto ti práve chýba
…tak stretni seba, ty ťapa.

Zažila som všetko. Vďakabohu.
Soulmate, twinflame, karmic…
Len vďaka vám, chlapci, sa dívam večer na oblohu
…a už pár dní sa nechcem ani zabiť!

Zažila som všetko.
Ďakujem, už stačí.
Odkazujem svedkom:
Na lepšie časy sa mračí.

…tak čo, ako sa vám to páči?

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Robert Kaliňák

Krúpa má podozrenie, že Kaliňák koná v záujme cudzích zbrojárskych spoločností

02.05.2024 16:19

Krúpa avizoval, že téma sa možno bude riešiť aj na budúcotýždňovom výbore.

Belgium EU Summit

Všetci nacionalisti sú 'skrytí brexiteri', ničia každú krajinu. Zobuďte sa Európania, odkázal Macron

02.05.2024 16:11

Prieskumy volebných preferencií vo Francúzsku nateraz vedie krajne pravicové Národné združenie.

Nożykova synagóga

V Poľsku zadržali 16-ročného chlapca v súvislosti s podpaľačským útokom na synagógu

02.05.2024 15:34

Motív útoku na jedinú synagógu vo Varšave, ktorá prežila druhú svetovú vojnu, je nejasný. Podozrivý totiž odmietol vypovedať.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 924363x
Priemerná čítanosť článkov: 2889x

Autor blogu

Odkazy