Založ si blog

Archív: máj, 2016

(Ne)tradičná rodina

Krátka áčková sukňa s vreckami sa mi vysúvala po stehnách vyššie okamžite, ako som ho spoznala. Bola som vďačná, že ma kedysi naučili, ako sa zbaviť akejkoľvek hanby a moja pokožka červenala, len ak som si to priala. Sedel za pracovným stolom v modrej košeli, prvé dva gombíky mal rozopnuté a sústredene sa díval do veľkého monitoru. Chvíľu som iba stála a dívala sa, […]

Pokračovanie článku

List Hugovi (3)

Najdrahší Hugo, z toľkých noviniek zo sveta Kontra kontra Svet by ti aj vlasy narástli. Aj keď, musím priznať, tá holá hlava mala čosi do seba, rada som ju hladkala. Tvoja sestra vravela, že to robím preto, lebo si do nej premietam tvoj penis, ale tak to naozaj nebolo! Vravieval si, že keď ťa pohladkám po holej hlave, prinesie to šťastie a ja som ťa toľko hladkala, až si […]

Pokračovanie článku

Štyri minúty

Občas sa v živote stane, že vám niekto pomôže splniť si sny, ktoré ste nikdy nemali. Presne na to som myslela, keď som stála na terase, ktorá mala 120 metrov štvorcových a výhľad na celé mesto. “Nechceš k tomu niečo povedať?” rýpol do mňa, keď sa po nej prechádzal s rukami vo vreckách. Vyzeral spokojne. “Normální prostý domov pro dva,” zasmiala som sa. “Páči […]

Pokračovanie článku

Tvary tmy

Jedného dňa príde chvíľa, keď ma láska k literatúre bude stáť viac, ako som ochotná zaplatiť, ale dnes nie. Dnes som éterickou čitateľkou, ktorá by mohla skákať pod vlak s Kareninou alebo zdieľať temné potreby sebapoškodzovania s Júliou, ale vybrala som si lepšie. „V tej knihe sa hovorí, že by sme sa mali stretnúť prvýkrát potme. Myslíš, že by to […]

Pokračovanie článku

Ilegálne vzťahy

Televízne štúdio sa začínalo zapĺňať ľuďmi, ktorí bez mejkapu vyzerali úplne anonymne. Ľuďmi, ktorí si mysleli, že keď im niekto nakreslí na hlavu tvár, stávajú sa z nich celebrity. „Oskar, prosím vás, nafoťte Dianu skôr, ako z nej opadá omietka,“ povedal mi kučeravý režisér a ja som priskočil k vyslúžilej slovenskej herečke s výrazným predkusom a […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919809x
Priemerná čítanosť článkov: 2874x

Autor blogu

Odkazy