Založ si blog

Archív: september, 2016

Godot

Mám rada vôňu moču. To je veta, ktorou začínala Katarínina prijímačková práca na scenáristiku. Spomínam si na to, lebo žiadna iná práca tak rozhodne nezačínala. Myslela som na to zvláštne slovné spojenie, keď som sa brodila lesom v plátených teniskách a hľadala GPS súradnice toho miesta, ktoré som si vymyslela sama. Muselo to byť niekde preč. Niekde, kam nie je také […]

Pokračovanie článku

Príbeh jednej noci

V rohu spálne bolo krásne biele prvorepublikové kreslo a vysoká lampa s tienidlom. Sadla som si doň a dívala sa pred seba. Na jeho zhužvané plachty, ktoré sa krčia pri každom prehodení sa v posteli. Zaujímalo by ma, čo ho tak trápi, že stále nespí. Z jednej strany má veľké okno, ktoré už nie je otvorené na vetračku, lebo prituhuje, a z druhej skriňu. Na stene za ním sú […]

Pokračovanie článku

Socio(em)Pat

,,Čítavam ťa každé ráno v metre.” ,,Viem. Zvyk je železná košeľa.” ,,Nepáči sa mi, čo píšeš.” ,,Klameš.” ,,Myslíš?” ,,A komu sa to nepáči? Tebe alebo Jemu?” ,,Nám obom.” ,,Prečo?” ,,Lebo žiarlime.” ,,Zvláštne.” ,,Na tom nie je nič zvláštne.” ,,A prečo žiarlite?” ,,Lebo venuješ pozornosť niekomu inému.” ,,Jemu som ju venovala štyri roky. […]

Pokračovanie článku

Nebojujte. Zmierte sa.

Mám rada začiatok jesene. Obdobie, keď ešte občas svieti slnko, ale už je na žabky seriózne zima. Kráčala som z obchodu s taškou plnou vecí, ktoré reálne nepotrebujem a keď som uvidela svoj Mŕtvy Parčík, neodolala som a sadla si do húštiny na lavičku, na ktorej som vždy dúfala, že stretnem Bruna. Najkrajším dôkazom mojej vlastnej márnivosti boli sovičkové vreckovky, […]

Pokračovanie článku

Posledný gentleman

Zobudila som sa do krásneho rána. S Brunom na obrazovke a holými nohami. Vravel, aby som si zatvorila okno, ale naivne som dúfala, že to príde urobiť za mňa. Radšej umrznúť, ako stratiť nádej… tak som umrzla. ,,Čo dnes budeš robiť?” spýtal sa. ,,Neviem, volá ma na rande jeden chlap.” ,,Aký chlap?” ,,Má čosi cez tridsať a je veľmi slušný.” ,,Tak to by si asi […]

Pokračovanie článku

Babské reči od piva

,,Čo tu robíš?” ,,Šla som okolo a prišla som sa pozrieť, či tu nesedíš. Pivo. Veľké.” ,,Odkedy piješ pivo?” ,,Neviem, Nicol, mám chuť na pivo.” ,,Dve hrozná opäť spolu… ty máš tenisky?” ,,Nehovorme o tom.” ,,Mala som prísť v stredu na čurbes veď.” ,,Veď aj prídi. Vadím ti tu?” ,,Ja som dobrá piča, poď sem, krista.” ,,Nezadus ma.” ,,Nechodíš […]

Pokračovanie článku

Nemaľuj čerta

Prestupovala som pred jeho dverami z nohy na nohu. Strašne mi bolo treba cikať. ,,Bože, kde si toľko,” odstrčila som ho a vbehla dnu. ,,Sprchoval som sa, čo horí?” Zatvorila som za sebou dvere toalety a Bruno sa postavil za ne. ,,Choď preč, inak sa nevycikám,” povedala som a takmer mi roztrhlo mechúr. ,,Prečo?” ,,Mám hanblivé obličky, vypadni!” Rozosmial sa, až to […]

Pokračovanie článku

Cyklus

Muži hovoria, že so ženami je to náročné. Roky som im neverila, ale potom som sa raz do jednej zamilovala a pochopila som, že muži majú pravdu. Je to s nami náročné. Ako hovorí Mišo Szatmary: ,,Ja chápem ženské nálady, mne keby každý mesiac päť dní krvácal penis, tiež nie som príjemný.” ,,Ahoj, čo robíš?” bliklo mi na monitore v okne s Brunovým menom. ,,Zomieram […]

Pokračovanie článku

Sráč

,,Bola si na tom rande?” ,,Bola.” ,,A ako bolo?” ,,Do toho ťa nič.” ,,Bol aspoň fešák?” ,,Uhm. Vyzeral ako spevák z Korben Dallas.” ,,To neviem čo je, ale vygooglim si.” ,,Nech sa páči.” ,,Aha, už vidím. No a teda ako bolo?” ,,Nepoviem ti.” ,,Prečo?” ,,Absencia informácií bude pre teba najväčším trestom.” ,,Chceš ma trestať?” ,,Chcem.” ,,Začo?” […]

Pokračovanie článku

Denník lovca: Nauč ma milovať (sa)

Ženy som vlastne nikdy nemal rád. Vzrušovali ma, akceptoval som ich, ale rád som ich nemal. Raz, jednu, ale o tej vám hovoriť nebudem, lebo do toho vás nič nie je. Ale odvtedy žiadnu. A je mi úplne jedno, že si myslíte, že som zatrpkol, lebo neviete, ako to bolo. Nikto z vás. Okrem toho dievčaťa, ktoré chodí bosými nohami po mojej studenej podlahe. Strávil som s ňou celý […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922230x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy