Založ si blog

Archív: júl, 2023

Nechcem o tom hovoriť

Nemám rada slovo povrchnosť. Nedostatočne vyjadruje zmysel pre estetiku a dáva mu negatívny kontext. Nie je nič zlé na tom, ak sa vám páčia krásne veci. Alebo ľudia. Okrem toho, každý z nás má inú definíciu krásy, takže môžeme byť pokojne povrchní všetci. Nepredpokladám, že sa ešte niekomu okrem mňa páči Elon Musk… no tak vidíte. Vošla som do jej […]

Pokračovanie článku

Dve ženy a ríbezlák

Ani jedna z nás nepije. Takže keď som vošla do jej ateliéru s fľašou ríbezláku, odložila štetce. Všade okolo boli dokonalé odrazy jej prekrásnej duše a ja som sa cítila lepšie už len preto, že boli okolo mňa. Farebné, atmosferické, láskavé. Ako ona. Pobozkala ma na líce a pozrela sa cezo mňa. Lebo to ona dokáže. ,,Nech je to čokoľvek, veľmi ma to mrzí,“ […]

Pokračovanie článku

Zbohom a ďakujem za ryby

Nemám rada víkendy. Lebo cez víkendy chodím behať sama a síce mám neprekonateľný playlist, nudím sa. Zvykla som si, že sa pri tom s niekým rozprávam. V nedeľu poobede mi začalo byť netypicky zle. Ako keby zo mňa niekto vysával život. Nemohla som zaspať a keď sa mi to konečne v horúčke a vyčerpaní podarilo, niekedy nadránom som sa zobudila na prepotenú plachtu, vankúš […]

Pokračovanie článku

Stopárov sprievodca fantáziou

Často sa ma ľudia v živote pýtali, aký je môj typ. A odpoveď, ktorú očakávajú, väčšinou zahŕňa niečí výzor, skillset, charakterové vlastnosti alebo spoločenský status. Alebo špeciálny kink, ak nejakým trpíte. Keď sa zamyslím nad mužmi, s ktorými som zdieľala život, dušu a vagínu, nemyslím si, že by som ich mohla všetkých nasúkať do jednej škatuľky a […]

Pokračovanie článku

Dokončená kapitola

Málokto chápe moje lascívne onomatopoje aj tak vám musím niečo povedať… ráno, večer, aj v čase obeda maľujem si svoj ideálny svet z mojich skutkov a vašich viet taký ten, žili šťastne, až kým… sa konečne nezobudím. Nesmej sa mi, a už vôbec nie, keď sme spolu sami, povedal si Otvor ústa a dal mi kusnúť priveľkého sústa. Život začína tam, […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922399x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy