Založ si blog

Archív: júl, 2015

Nezapínaj sa

Vtrhla do mojej kancelárie celá rozčúlená, vraj ako si to predstavujem, že som na ňu hodil ďalšie povinnosti a že to už nezvláda. Že potrebuje byť občas aj doma a len tak si oddýchnuť, milovať sa so svojim priateľom alebo si niečo uvariť. Sedel som vo svojom veľkom koženom kresle a díval sa, ako jej naviera žila na čele. „Okey, tak choď domov, ja to […]

Pokračovanie článku

Presstitútka

Milujem piatkové rána. Nie iba preto, že je koniec týždňa a firma prevzala zahraničnú stratégiu neformálneho oblečenia, ale hlavne kvôli Kataríne a jej článkom. Vždy v piatok ráno si cestou do práce kúpim osem pizzových fornettov, capuccino a stierací los a kým sa naraňajkujem a zistím, že som zasa nič nevyhral, čítam si jej nový článok. Teraz píše cestopisy. […]

Pokračovanie článku

Pravda o mém muži

Som úplne namotaná na Halinu Pawlovskú. Má nehorázne prsia a brutálnu riť. Páčia sa mi veľké rite na ženách. Asi preto, že tá moja je úplne neúmerná telu a v podstate ju vôbec nevidno. Vždy som chcela mať riť ako kombajn. Ale teda, nie o tom som chcela. Mám rada Halinu aj preto, lebo je to šikovná scenáristka a vtipná žena. Vtipné ženy sú najlepšie, lebo sú […]

Pokračovanie článku
793. deň: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

793. deň: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922369x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy