Založ si blog

Archív: december, 2018

Neresuscitovať

CHOĎ VYNIESŤ SMETI – stálo v správe, ktorá mi prišla z akéhosi podivného singapurského portálu. Nestihla som sa ani nadýchnuť a už sa mi začali lesknúť oči. Zohla som sa po vrece v koši. Bolo napoly prázdne. Vytiahla som ho, nahádzala doň všetko, čo som okolo seba našla a obula som sa. Leo sedel na gauči s mačkou v lone a hral akúsi strieľačku. ,,Idem vyniesť […]

Pokračovanie článku

How I met your father

Pri vyberaní mena pre dieťa zistíte, koľko ľudí vlastne neznášate. Preto som sa už pred rokmi rozhodla, že svojim deťom dám mená, ktoré si nedokážem priradiť ku žiadnej tvári zo svojho okolia. ,,Čo robíš?“ spýtala som sa, keď som našla Miu ležať na ružovom koberci uprostred detskej izby. ,,Premýšľam, prečo ste sem dali tú tapetu,“ pozerala sa uprene na […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911975x
Priemerná čítanosť článkov: 2868x

Autor blogu

Odkazy