Založ si blog

Archív: január, 2019

Sadista

Na návštevy k Hyvovi som chodievala zásadne v čase, keď jeho žena nebola doma. Vskutku náročne by sa vysvetľovalo, čo spolu robíme a prečo vlastne. Otvoril dvere do bytu a usmial sa. Keď som bola dieťa, veľmi som chcela mať také jamky v lícach. Mama vravela, že keď sa budem veľa smiať, tak sa mi urobia. Mama celkovo hovorievala kraviny, keď som bola dieťa. ,,No […]

Pokračovanie článku

Otvor ústa

Vyložila som si nohy v prúžkovaných podkolienkach na airbag spolujazdca a položila si na stehná hlavu. Pozerala som sa na neho v jeho prirodzenom prostredí a premýšľala som, či tá fajka za volantom, o ktorej internety toľko hovoria, je v praxi prevediteľná. ,,Nestihla si ráno jogu?“ zasmial sa, keď sa pozrel, ako som sa poskladala. ,,Som dievča z Ikey!“ zodvihla som […]

Pokračovanie článku

Bublina

Jeden z mojich obľúbených výrokov, ktoré vznikli vďaka kreativite sociálnych sietí je: ,,There is no angry way to say bubbles.“ Skutočne, vyskúšajte si to. Povedzte „bublinky“ nasrano! Možno preto som sa tak uškrnul, keď mi povedala strapatá o pol šiestej ráno v posteli, že nás dvoch zatvorila do bublinky, do ktorej nikto iný nesmie. ,,Slnko stój,“ […]

Pokračovanie článku

Sex, drogy & Alanis Morissette

Nasťahovať si niekoho do bytu je veľké životné rozhodnutie. Musíte začať dávať lubrikant a bondážne laná do tajnej zásuvky, aby si nemyslel, že sa doteraz vo vašom byte striedali chlapi ako pri výčape na Pohode. Uvedomovala som si to, keď vynášal krabice po schodoch a ukladal ich do chodby. Ja som sa sťahovala 13x za posledných 10 rokov. Viem, koľko zbytočností dokáže […]

Pokračovanie článku

Odišiel

Nikto so mnou nevydrží. Ja som si celý život myslela, že som terno. Akože naozaj. Mám prsia a mozog a to väčšinou stačí na to, aby vás ľudia bezdôvodne neopúšťali. Ale keď pri mojej kolíske stáli sudičky, asi boli nafajčené a po žúre, lebo rozdávali za priehrštia lásky, ale ani jedna z tých píč mi nenadelila vedomosť o tom, čo s ňou robiť, ako ju zvládať a do […]

Pokračovanie článku

Našiel sa Nemo

Mám rád ženy, ktoré sú v pohode. Také, ktoré nenosia podpätky, v ktorých má ich zadok lepšie klenutie, ale dajú si tenisky a usmievajú sa na svet, lebo ich, kurva, nič netlačí. Nosievala podpätky a ani nevyzerala, že ju to bolí. Raz som jej povedal, že dupe ako štajerská kobyla a už som ju vídal len v teniskách alebo bosú. Alebo v mojich teniskách, ponovom. ,,Sú to […]

Pokračovanie článku

Vegas, bejby!

Každý chlap by mal vedieť, ako sa žene ospravedlniť, napriek tomu, že nič neurobil. Ja som sa to naučil pri mame a sestre. Hocičím naserieš ženu, bude ťa to niečo stáť. Čas, peniaze a nervy, minimálne. Zvieral som v ruke obálku a kráčal domov. Celý čas som si pripravoval, čo jej poviem. Nevidel som ju tešiť sa ani nepamätám. Chýba mi to. Páči sa mi, ako sa vie […]

Pokračovanie článku

Miláčik, som doma

,,Miláčik, som doma, dúfam, že si nahý!“ zakričala som a položila kabelku na botník. Z obývačky sa ozval smiech. ,,Vitaj, lagovač,“ prišiel ku mne a zdvorilo ma pobozkal na obe líca. ,,Čo by si si prial na večeru?“ vyzliekala som si kabát. ,,Večera je na hotová, daj sa do kľudu a môžeme jesť,“ usmial sa. ,,Všetko na tebe sa mi zdá beznádejne […]

Pokračovanie článku

Muž, s ktorým som sa vyspala

Dvere do malého domčeka v ružinove mi otvorila vysmiata žena s krásnymi očnými linkami. ,,Vitajte,“ usmiala sa a podala mi ruku. ,,Rada vás vidím,“ vyzliekala som si kabát a prechádzala do kancelárie so symbolom vody na dverách. ,,Ako sa máte?“ vzala si veľký zápisník a prehodila nohu cez nohu. ,,Dobre,“ mykla som ramenom. ,,A Leo?“ ,,Still friend […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919855x
Priemerná čítanosť článkov: 2875x

Autor blogu

Odkazy