Založ si blog

Archív: marec, 2023

Brutálna úprimnosť

,,Prečo mám pocit, že sa na mňa hneváš?“ ,,Možno preto, že je to pravda,“ mykol ramenom a nevenoval mi jediný pohľad. ,,Dobre. A hneváš sa, lebo…?“ ,,Lebo naše city sa zmenili a vadí mi to.“ ,,Naše? Nielen tvoje?“ prižmúrila som oči. ,,Myslím, že sme boli spolu v tej príjemnej dopamínovej posadnutosti a potom sme spolu zostali v tom […]

Pokračovanie článku

Mimozemšťanka s ADHD

Mám rád ticho. Takže málokedy plánujem dovolenky v destináciách, ktoré sú preplnené turistami. Južná Európa mala celkom dobré hodnotenia od ľudí aj botov, tak som si povedal, že tohtoročný trip začnem na konci sveta. Lebo kde iní končia, ja začínam. Vystúpil som z lietadla a tá signifikantná vôňa ma dostala okamžite. Krevety. Všimli ste si, že oceán vždy […]

Pokračovanie článku

Dobre, ale nehovor to otcovi

Život u nás doma ma naučil, že sú veci, ktoré sa pred otcom nehovoria. Nerozprávala som o frajeroch, o známkach v škole, o problémoch s dospievaním, ani o divných stavoch, počas ktorých som nevedela, či sa chcem zabiť alebo je to len akási adolescentná fáza, ktorá proste prejde. Lebo hormóny. Tento druh komunikácie nastavila moja mama. Zdôverovala sa mi a očakávala, že […]

Pokračovanie článku

Komfortná zóna

Si moja komfortná zóna. Miesto, na ktorom je mi najlepšie, lebo som tam ako doma. Si moja neskrývaná pasívna agresivita, môj vnútorný démon, aj vonkajší flegmatik. A ja? Ja som furt Pani Dôležitá… Si hlas v mojej hlave, keď ráno vybieham do kopcov, kričíš na mňa, že ak to nevzdám ja, tak aj ty dobehneš so cťou. Si môj najobľúbenejší zlozvyk. Taký, ktorého sa […]

Pokračovanie článku

Musím ti niečo povedať

,,Hej! Pst… musím ti niečo povedať!“ ,,Nechcem teraz nič počuť, chcem spať.“ ,,Ale ja musím…“ ,,Ovládaj sa, už si dospelá.“ ,,Je to dôležité, prisahám, že budeš šokovaný ako ja! Prišla som na to, že…“ ,,Neviem, ako ti to povedať viac slušne. Nemám chuť sa s tebou rozprávať!“ ,,Ale prečo?“ ,,Lebo potrebujem […]

Pokračovanie článku

1 : 11

Možno budeš vždy Jednotka, ale ja som dvakrát ty. A bodka. Takže, kým narátam do tri… Nalej si pohár niečoho skvelého, čo ti bude navždy pripomínať mňa. Niečoho, čo ťa pohltí celého, keď ho vypiješ do dna. Asi budeš vždy Jednotka, ale JA som dvakrát ty. Lepší šance vás už, pane, nepotká, nechaj sa pozvať na party. Dnes oslavujem osem rokov nášho […]

Pokračovanie článku

Všetky moje lásky

,,Mohol by si, prosím, prísť hneď k našej lavičke?” napísala som Hankovi šokovaná, vydesená a zúfalá. ,,Je pol jedenástej, už som skoro v posteli.” ,,Ale ja ťa prosím,” bola som šialená a on vie, že by som nikdy nebola taká šialená, keby to nebolo dôležité. ,,O 10 minút som tam,” počula som, ako si vzdychol, že si znova musí vymýšľať, kam a prečo ide. […]

Pokračovanie článku
884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

884. deň: Dve rany pre Kremeľ: Ukrajinci zasiahli základňu na Kryme, Brusel poslal Kyjevu 1,5 miliardy eur zo zhabaných aktív

26.07.2024 06:00

Kyjev chce ľudí, ktorí boli odsúdení za kolaboráciu s Ruskom, vymieňať za zajatých Ukrajincov.

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

Takto bude vyzerať nová vojenská nemocnica v Prešove. Kaliňák chce, aby bola hotová už o tri roky

26.07.2024 06:00

Minister obrany priamo hovorí, že šetriť na takom dôležitom strategickom projekte sa neoplatí.

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 321
Celková čítanosť: 953398x
Priemerná čítanosť článkov: 2970x

Autor blogu

Odkazy