Založ si blog

Archív: september, 2023

Kráľovná chaosu

Nikdy som nechcel deti. A som rád, že ani moja žena nie. Hovorili sme si, že to necháme na prírodu, ale v skutočnosti sme ich nikdy nechceli. A príroda v tom, evidentne, bola s nami za jedno. Keď som si ju bral, mal som 22 a ona 33. Vadilo to všetkým, okrem nás dvoch, tak sme sa na ich názory vyjebali a žijeme spolu už 18 rokov v tom najlepšom manželstve na svete. Robin som […]

Pokračovanie článku

Polnočná cigareta

Je pre mňa ťažké hovoriť o svojich pocitoch. Nielen preto, že som si nikdy nemyslel, že by niekoho zaujímali. Ale mať duševné poryvy v strednom veku je pre chlapa nepríjemné, nečakané a náročné. Spozoroval som, že sú na svete ľudia, u ktorých mi prejde všetko. Akékoľvek správanie. Aj také, ktoré mi neprechádza ani u mňa samého a potom sa musím mesiace masochisticky […]

Pokračovanie článku

Ja z iného kraja

Byť mnou je ťažké Pocity príliš babské Publikum čisto chlapské Ale pekná som aj v pleťovej maske Tak čo. Na baletku som moc tučná Na herečku vraj moc smutná Na cvokárku až moc hlučná Tak som storyteller. A všetkým je to putna. Dokážem sa zamilovať za 10 sekúnd Lebo môj Rising sign ovláda Neptún Dobrý seriál fakt neviem prepnúť A s tým pravým sa nedokážem […]

Pokračovanie článku

Zločin proti ľudskosti

Zobudila som sa v tvojej posteli. Poznám to podľa okien. A toho kresla v rohu, ktoré si vraj nikdy nemal. Ležala som bez pohnutia a dívala sa do stropu, ako keby som sa od krku nadol nemohla vôbec hýbať. Nevedela som ani otočiť hlavu tvojim smerom. Z očí mi padali slzy a stekali kamsi do ucha. Neznášam slzy v uchu. ,,Ako veľmi zlé to je?“ spýtal si sa do tmy. ,,Slzy sú […]

Pokračovanie článku

Chameleón v lentilkách

Chcem byť tá, ktorej voláš, keď sa nadránom opitý vraciaš z baru, tá, ktorá ti upečie koláč a zaželá Veľa zdaru, keď sa s partiou kamošov, ktorí ma žerú (lebo som super) vyberieš do ničnetušiacich lesov vyrobiť ďalší maskulínny prúser na ktorom sa potom budete roky smiať. Chcem byť tá, ktorú vláskaš. A nik okrem nás nemusí vedieť, čo to má znamenať. Tento […]

Pokračovanie článku

Good girl

Vzťahoví poradcovia, psychológovia a zmätené ženy zo sociálnych sietí vám budú hovoriť, že partnera si treba vyberať podľa asi 125 kritérií. Ak ich nespĺňa, treba sa v živote posunúť ďalej. V skutočnosti ide iba o jednu jedinú vec – matchujúce kinky. Iba pri zdieľaných fetišoch máte istotu, že bude ten človek sám sebou. Ak vám povedal, aké temné, nechutné […]

Pokračovanie článku

Ľudia sú len kontext

Niekedy si čítam svoje staré príbehy a myslím pri tom na teba. Prenášam sa v čase a priestore do toho, o čom sme sa vtedy rozprávali a aké vzdušné zámky sme spolu dokázali postaviť. Nikto iný by to nedokázal. Keby to bolo na pláži a boli to hrady z piesku, na toto múzeum nonsensu by sa chodili pozerať ľudia z celého sveta. Nemyslieť na teba je náročná disciplína. Ale […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922379x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy