Založ si blog

Ja z iného kraja

Byť mnou je ťažké
Pocity príliš babské
Publikum čisto chlapské
Ale pekná som aj v pleťovej maske
Tak čo.

Na baletku som moc tučná
Na herečku vraj moc smutná
Na cvokárku až moc hlučná
Tak som storyteller. A všetkým je to putna.

Dokážem sa zamilovať za 10 sekúnd
Lebo môj Rising sign ovláda Neptún
Dobrý seriál fakt neviem prepnúť
A s tým pravým sa nedokážem matchnúť

Žijem v dobe, ktorá nie je moja
Ľudia majú hlavy plné hnoja
Uspáva ich depresia a paranoja
A nebude tu dobre, kým sa neu(s)pokoja

Otáčam realitu na vtipy
A kto je dosť chytrý, ten sa dovtípi
Že keby do vodojemu konečne naliali tripy
Nik by si nemyslel, že vo vakcínach sú čipy

Vyrástli sme na planéte, ktorú s úľubou kurvíme
Tvrdíme, že „nechceme“, ale „musíme“
No, kamaráti, úprimne…
Dusíme sa v kine na vlastnom plyne
A chováme sa jak v sekunde či prime

Sme len vydesené deti
Ktorým nezáleží, kto bol prvý, druhý či tretí
Lebo vraj „Čas tak letí,
že nestíham ani separovať smeti“

Verím na reinkarnáciu, fyziku a spravodlivosť internetu.
Aj na to, že ľudia, ktorí nevedia zložiť vetu
Nemajú čo ponúknuť tomuto svetu
A verím, že Malý princ bol verný Líške, nie kvetu.

Svet, ktorý reflektuješ, je len uhol tvojho pohľadu
A to dokonca bez ohľadu
Na to, čo si myslíš o chlapoch, čo majú bradu
Alebo ženách, čo súdené sú podľa vzhľadu.

Budeš ho mať taký, aký si ho spravíš sám
Je len odraz tvojej optiky a nedospatých rán
Uplakaných, šťastných aj nasratých mám
Bez gentlemenov sa poflakujúcich najebaných dám

Možno raz vyrastiem a budem piť bez mlieka kávu
Nebudem channelovať slávu ani fajčiť trávu
Tak už mi konečne odtrhnite hlavu
Nech navždy prestanem vytŕčať z davu.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 924674x
Priemerná čítanosť článkov: 2890x

Autor blogu

Odkazy