Založ si blog

Archív: júl, 2017

#monogamia

,,Neveril som, že ťa prvýkrát uvidím v tomto stave,“ smial sa a rozpažil. Unavene som mu vkĺzla do náručia. Keby to bol niekto iný a niekedy inokedy, strávila by som dva dni prípravou na túto chvíľu. Ale bolo to spontánne. Ja som šla vyniesť smeti a on šiel okolo, keď sme spolu práve telefonovali. ,,Pri smetiakoch bez mejkapu,“ usmiala som sa. ,,Tak sa bude volať […]

Pokračovanie článku

Mačkanie

,,Občas rozmýšľam, či sem chodíš kvôli mne, alebo kvôli mojej mačke,“ vzdychol, keď som ležala na podlahe a masírovala Džine pružné mačacie telíčko. ,,Milujem ju, vyzerá ako výsledok šialeného gangbangu,“ maznala som sa s čierno-ryšavo-bielym dôvodom na radosť. ,,Nie si hladná?“ usmial sa. ,,To je, podľa výskumov, najsexy otázka, akú ti človek […]

Pokračovanie článku

Spomienky na budúcnosť

,,Minulý týždeň som šiel z hokeja automaticky tvojim smerom, keď som si uvedomil, že nie sme dohodnutí,“ rozosmial sa a motal si cigaretu na nábreží. ,,Mohol si prísť aj tak,“ mykla som ramenom a zabárala prsty do mäkkej trávy. ,,Zvykol som si, že sme spolu v sobotu,“ usmial sa. ,,Aj ja. Ja som s tebou rada, vždy sa stane niečo, čo ma vytrhne zo […]

Pokračovanie článku
Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

Cielené útoky na parížske stanice: Premávka je silne narušená, pre nahlásenú bombu evakuovali letisko

26.07.2024 09:04

Situácia je najnapätejšia na stanici Montparnasse. Vecou sa už zaoberajú kriminalisti.

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 321
Celková čítanosť: 953425x
Priemerná čítanosť článkov: 2970x

Autor blogu

Odkazy