Založ si blog

Archív: november, 2023

Nemôžem sa hnevať

Povedal si, že ma budeš mať rád aj keby sa ukázalo, že som chlap. Povedal si, že ma budeš ľúbiť navždy, lebo vraj tak by to urobil každý. Prešla som za tebou pešo pol Zemegule stretávala cestou líšky, baobaby a aj ruže, rozprávala som ti o tom uprostred noci ale ty si mi do toho nečakane skočil. Vraj – prepáč, dievča, nechcel som, aby boli moje slová […]

Pokračovanie článku

Nebezpečná hra

Rád sa hrám. Na niekoho, aj s niekým. Je mi jedno, že som už dospelý, hranie tvorí jadro mojej osobnosti. Je mi jedno, či je to roleplay, spoločenské hry, video hry alebo šport. Mám pocit, že keď sa hrám, som zrazu akýsi múdrejší, uvoľnenejší a menej sám. Nie, že by som mal problém byť sám. Ja som sám väčšinu života a vlastne si to dosť užívam. Ale vo […]

Pokračovanie článku

Armagedon unavenej duše

Niekde na tých potulkách svetom som sa stratila sama sebe. Neviem presne, ako sa to stalo. Proste som sa raz zobudila a zapol sa mi v hlave sebadeštruktívny delulu program a už s tým nešlo nič urobiť. Povedal si mi, že si prečítaš na blogu, prečo sme my dvaja skončili takto smutne a ja som ti sľúbila, že o tom písať nebudem, ale rúcať sa dokola v hysterickom plači asi tiež […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922475x
Priemerná čítanosť článkov: 2883x

Autor blogu

Odkazy