Založ si blog

Nemôžem sa hnevať

Povedal si, že ma budeš mať rád

aj keby sa ukázalo, že som chlap.

Povedal si, že ma budeš ľúbiť navždy,

lebo vraj tak by to urobil každý.

 

Prešla som za tebou pešo pol Zemegule

stretávala cestou líšky, baobaby a aj ruže,

rozprávala som ti o tom uprostred noci

ale ty si mi do toho nečakane skočil.

 

Vraj – prepáč, dievča, nechcel som, aby

boli moje slová spiatočnícke ako kraby,

no musím vziať späť všetko, čo som povedal,

skôr, ako sa pustíš do prípravy obeda

 

Počúvala som veľmi pozorne, 

čo mi hovoríš o tebe… a o mne,

nezmohla som sa na iné slovo

než pateticky-suché… aha, tak zbohom. 

 

Vraj som vážne múdra, povedal si

a že si mi aj rád hladkal vlasy,

ale tvoja predstava bola príliš jasná

a ja ani zďaleka nie som taká krásna.

 

Tvrdila som, že to nevadí a zažila som aj horšie veci,

no v skutočnosti mi vadi dosť, že všetky tvoje sľuby boli iba kecy.

Ja som splnila všetko, čo si mi neveril… a ešte kúsok do plusu.

Už budem za láskou bežať len špičkou prsta po hrane glóbusu.

 

Aj by som sa hnevala, kebyže viem ako.

Povedala by som, že som sklamaná a že ty si pako,

ale ja neviem kričať na ľudí, s ktorými som splývala.

Neviem, ako sa na teba nasrať, hoci by som sa mala… 

 

Budia ma v noci čudné sny a ty si ich hlavná postava.

Moja hlava odmieta stíchnuť a neprestajne na mňa rozpráva.

Vraj ti mám povedať, čo všetko cítim,

ako ma bolíš a čo si myslím,

keď zavriem oči a vidím nás spolu,

nemyslím si nič… možno len, že si ma mohol aspoň zobrať na Kofolu,

 

kým si sa rozhodol, že už ma nechceš ani vidieť. 

Mal si mi dať kúsok času, nech ťa môžem trochu znenávidieť,

hoci ani to neviem, ako sa robí.

Mal si byť môj Elf a ja tvoj Hobbit…

 

Je mi smutno a ani neviem prečo,

si ten najbrutálnejší fail, aký ma kedy stretol,

nemala by som byť v slzách celé dni

a už vôbec na tebe stavať svoje sny,

 

ale cez deň aj v noci, nemôžem si pomôcť, 

mám plnú hlavu spomienok na prítomnosť,

keď si mi povedal, že som vážne hot

a pri pohľade zblízka vraj „oh, no… you’re not“

 

Nemôžem sa hnevať, že si si to rozmyslel,

hoci aj verím, že je to nezmysel,

nemôžem sa hnevať, že láska nestačí.

Nemôžem sa hnevať. Musím ti prepáčiť.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 923163x
Priemerná čítanosť článkov: 2885x

Autor blogu

Odkazy