Založ si blog

Archív: marec, 2019

Mimozemšťan

,,Nenamotaj sa, svet je len simulácia. Nič z toho, čo vidíš a cítiš, sa naozaj nedeje,“ hovorila som si potichu, keď som mu perami prechádzala po tele, kým spal. Nadychovala som sa tej vône stále dookola. Je to môj najobľúbenejší rituál. Poznáte ho. Niekto, koho milujete, vedľa vás zaspí a vám sa otvorí celkom nový vesmír. Svet, v ktorom je absolútne ticho […]

Pokračovanie článku

Hádaj, s kým spíš

Zuby si čistím sódou bikarbónou a vytlačeným citrónom. Na Modrom koníkovi písali, že tak váš frajer nezistí, že fajčíte. Podľa mňa môj frajer nemôže byť až taký idiot. Hoci… je pravda, že si doteraz myslí, že nepoužívam make up. Každé ráno vstávam o hodinu skôr ako on. Mám štyri odtiene tekutého make upu a dva druhy púdru. Trvá mi dvadsaťosem minút, […]

Pokračovanie článku

Mužský hárem

Ovládať mužov nie je také jednoduché, ako sa nám to Netflix snaží nahovoriť. Ja som sa to učila roky. Na otcovi, bratovi, kamarátoch, frajeroch, milencoch, pedagógoch, kolegoch, šéfoch, gay spolubývajúcich a iných maskulínnych živloch, ktoré som počas života stretávala. Zistila som, že muži milujú normálne ženy. Také, ktoré sú schopné vyniesť kôš, napríklad. A […]

Pokračovanie článku

Kečupové deti

Vždy som mala rada mužov s veľkými. Životnými cieľmi. Ležali sme v posteli spotení a spokojní a ja som mu nechtami prechádzala po kérke na podbrušku. ,,Rozmýšľal som,“ povedal do ticha. ,,Nó, dykyčko, menežeris, atmosféra f phičči,“ imitovala som Krónerovho Rytmausa a on sa smial. ,,Imponuje mi tvoj dôvtip,“ zamával aristokraticky rukou vo vzduchu. ,,Chceš mi […]

Pokračovanie článku

7 vecí, ktoré ženy chcú

Po prečítaní tohto článku budete odborníkmi na ženy. Skôr, ako naň kliknete, sa zamyslite nad tým, či o to skutočne stojíte. Lebo ak im raz budete rozumieť, už vám neostane žiaden priestor na výhovorky! 1) KOMPLIMENTY Keď vám poviem, že pravdepodobnosť, že budete mať sex, exponenciálne rastie po tom, čo žene zložíte kompliment, asi to pôjdete rovno skúsiť. […]

Pokračovanie článku

Muž, ktorý robil všetko správne

Ženy sú schopné celý život zasvätiť hľadaniu svojho životného ideálu. Ja som zbieral skúsenosti so ženami tridsaťsedem rokov. Viem celkom presne, ako z každého chlapa urobiť ideál. Sociálny experiment, ktorého sa zúčastňujem práve teraz, mi potvrdil, že ak ženu počúvate aspoň v prvej a poslednej vete, získate základné informácie, s ktorými máte pracovať. ,,Gina […]

Pokračovanie článku
Ukrajinci zmarili atentát na Zelenského. Chceli ho zabiť členovia jeho ochranky

Ukrajinci zmarili atentát na Zelenského. Chceli ho zabiť členovia jeho ochranky

07.05.2024 14:03

Okrem Zelenského vraj agenti plánovali zabiť aj riaditeľa SBU Vasyľa Maľuka a šéfa vojenskej rozviedky (HUR) Kyryla Budanova.

Extrémny rozsah bombových hrozieb: Polícia ich eviduje už takmer 1 500. Prípad si prevzala NAKA. Anonymovi hrozí doživotie, mail prišiel z ruskej adresy

Extrémny rozsah bombových hrozieb: Polícia ich eviduje už takmer 1 500. Prípad si prevzala NAKA. Anonymovi hrozí doživotie, mail prišiel z ruskej adresy

07.05.2024 08:06

Polícia prípad klasifikovala ako obzvlášť závažný zločin teroristického útoku, za ktorý páchateľovi hrozí trest dvadsať až dvadsaťpäť rokov alebo na doživotie.

Fico na výjazde v Azerbajdžane: V paláci vybavil alternatívu ruského plynu, prúdiť má cez Ukrajinu

Fico na výjazde v Azerbajdžane: V paláci vybavil alternatívu ruského plynu, prúdiť má cez Ukrajinu

07.05.2024 10:25

Kým Maďarsko sa s Azerbajdžanom dohodlo na dovoze plynu cez južnú trasu plynovodov, slovenská vláda rozbehla rokovania o tom, že pôjde cez Ukrajinu.

Europoslankyňa skritizovala návštevu Fica v Azerbajdžane: Hľadá dohody s diktatúrami

Europoslankyňa skritizovala návštevu Fica v Azerbajdžane: Hľadá dohody s diktatúrami

07.05.2024 14:00

Lexmann tvrdí, že Fico na jednej strane hovorí o mieri a na strane druhej predáva zbrane, ktoré vyháňajú arménskych kresťanov zo svojej vlasti.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 926819x
Priemerná čítanosť článkov: 2896x

Autor blogu

Odkazy