Založ si blog

Archív: január, 2018

Denník neurotickej copywriterky: 6 accountských slov, ktoré v skutočnosti neexistujú

UPOZORNENIE: Accounti pod 40 rokov by mali tento článok čítať iba v prítomnosti rodiča. Toto bude drsný článok plný právd. Preto by ho mali accounti okamžite prestať čítať, aby ich citlivé duše neutrpeli ujmu. Vidíte, to bola pravda číslo 1: Accounti nemajú schopnosť sebairónie, ale zato majú nadmerné množstvo urážlivých chromozómov. Bum, ďalší klikol na X-ko. […]

Pokračovanie článku

Vesmírna družička

Sťahovala som sa už trinásťkrát. Neznášam to. A v tom je základný problém po celý môj život. Dookola robím veci, ktoré neznášam, v domnení, že jedného dňa skrátka dopadnú inak. Možno už volali z Mensy, že ma chcú vylúčiť. Ešteže nedvíham neznáme čísla. Kráčala som dolu schodmi môjho nového bytu a do uší mi hral slovenský hiphop. Pretože Ego má nový […]

Pokračovanie článku

Deti Ohňostroja

Pri väčšine ľudí je veľmi náročné vybrať správny darček k narodeninám. Odjakživa som neznášala, keď som ku sviatkom dostávala peniaze. Je to veľmi neosobné a už aj ako dieťa ma to urážalo. Pripadá mi to ako almužna. Alebo ako keby mi niekto povedal: ,,Nemal som chuť sa zamyslieť nad tým, aká vlastne si a čo máš rada, tak na, tu máš dvacku, tá to hádam […]

Pokračovanie článku

Denník neurotickej copywriterky: Vytrhnuté z kontextu

Čo kreatívci narozprávali v kancli počas roka Rok 2017 nám mnohé dal i vzal. Mne dal možnosť pracovať v agentúre, v ktorej ľudia používajú servítky na všeličo, ale rozhodne nie na to, aby si ich dávali pred ústa. A vzal mi bezprízorné freelancerské dívanie sa z okna môjho zabedneného bytu. A aby bolo jasné, ako veľmi si to cením, privítajte rok 2018 s humorom nám […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912025x
Priemerná čítanosť článkov: 2868x

Autor blogu

Odkazy