Založ si blog

Archív: december, 2017

Mr. & Ms. Popular: Žiadne stretnutie nie je náhodné.

Môj život sa niekedy začiatkom jesene skončil. Nezomrela som naozaj, len duševne. Jeden ma okašľal, druhý ma okašľal, tretí sa mi vrátil do života a štvrtý doň vstúpil úplne nanovo a nepoškvrnene. A hlavne reálne. Sedela som v Medickej a klepala pri capuccine do počítača. Ozval sa mi chlap, čo chcel nejaký nárazový copywriting a mne to v tej dobe padlo viac než dobre. […]

Pokračovanie článku

Mami? Si zabila.

Keď som šla k našim na sviatky, povedala som si, že tento rok budem na otázky mojej mamy o mojom súkromí odpovedať iba jednoslovne. Žiadne rozsiahle vety, ktoré by viedli k akémukoľvek dôvodu na analýzu toho, ako vlastne žijem, s kým a prečo. Som v citlivom veku, tesne pred tridsiatkou, a fakt mi nerobia dobre otázky o tom, kedy plánujem znivočiť svoje lono polmetrovým […]

Pokračovanie článku

Muži . . .

Včera som mala rande. Hej, zase. Nedám si povedať, mama chce vnúča, viete ako… Aj meniny som včera mala, keby niekto nevedel. A každý, kto mi negratuloval, si môže moje odpustenie vykúpiť kilom čokolády. Bolo to najlepšie rande, na akom som kedy bola, pretože ho, výnimočne, nesprevádzalo dávenie zo žalúdočnej neurózy, ani trápne ticho. ,,Dáme si najprv […]

Pokračovanie článku

Mr. & Ms. Popular: Zamračené

Sedel oproti mne, sŕkal capuccino a oči mu kmitali po obrazovke počítača. Kaviarenský ruch bol zrazu len kulisou aj pre človeka, ktorý neudrží pozornosť ani dve minúty. ,,Čo robíš?“ spýtala som sa a odklepla si z cigarety. ,,Čítam si tvoje poviedky,“ vzdychol. ,,Prečo?“ ,,Lebo som jediný na svete, kto ich ešte nečítal.“ Vyzeral vážne. Šokovane, […]

Pokračovanie článku

Mr. & Ms. Popular: Dosť dobré

Zobudil som sa ráno s tým, že idem do kanclu. Namôjdušu. Chcel som vstať, umyť sa, obliecť si niečo, čo ešte nemusím prať a prejsť tých dvanásť metrov k autu, aby som sa dopravil z centra na perifériu. Lebo keď som bookoval kancle, asi som bol dofajčený. Inak, okrem toho, ešte rád dofajčený nakupujem domény. O „zjedzmirohlik.sk“ vám dnes ale hovoriť […]

Pokračovanie článku

Mr. & Ms. Popular: (Ne)Etický kódex

Ona tvrdí, že žijeme v trojke – Ona, Ja a Moje Ego. Stál som nad jej pracovným stolom a díval sa, ako neuveriteľným tempom behajú jej prsty po klávesnici a musel som ju opraviť – Ja, Ona a Jej Dekolt. Nezvykol som sa tam dívať často, pretože je to neslušné, nevhodné a nepatričné, ale niekedy, keď som skĺzol pohľadom po jej žliabku, mal som krajší deň. A ako […]

Pokračovanie článku

Mr. & Ms. Popular: Žijeme v trojke

Mužovi nikdy nesmiete povedať niekoľko základných vecí. Napríklad, že ste už súložili s niekým, kto mal väčší penis. Alebo že je niekto vtipnejší ako on. Alebo, že keby Martin Valihora chcel, vrhli by ste po ňom vaječníky okamžite. Ležala som v posteli a volala mi Patrícia. Vraj, či nechceme robiť žúr pre celebritné dieťa. ,,A čie je?“ ,,Valihorova […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921101x
Priemerná čítanosť článkov: 2878x

Autor blogu

Odkazy