Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Keď budem veľká . . .

Mám rád ženy. Nie tak štandardne heterosexuálne, ale tak naozajstne. Ženy sú na svete preto, aby ich mal človek rád, lebo ony sa častokrát samé rady nemajú a to je veľká škoda. Jednu takú, ktorú mám veľmi rád, som pred pár mesiacmi našiel celkom náhodou. Keď sa ma niekto spýtal, ako sme sa spoznali, vravieval som, že som ju našiel pohodenú pri krajnici, tak som si ju […]

Pokračovanie článku

Voňavá

Ľudí, ktorých milujeme, spoznáme aj v miliónovom dave podľa vône. Nikdy som nedokázala dlho spať. Nielen preto, že nemám melatonín. Nikdy som nedokázala dlho ležať v posteli iba tak, bez dôvodu. Už pár mesiacov ostávam v perinách tak dlho, ako len môžem. Obalená v jeho vôni a dúfajúca, že ju celú nasajem do vlastnej pokožky. ,,Nechceš vstať?“ stál vo dverách […]

Pokračovanie článku

Terapia kockou

,,Ty čo robíš vonku?“ spýtal sa ma, keď som v polovici apríla stála pred vchodom do domu a nechávala na seba snežiť. ,,A ty čo robíš v týchto končinách?“ zadívala som sa na neho s toľkou láskou, že takmer dostal diabetes. ,,Som šiel okolo,“ mykol ramenom. ,,Paráda,“ usmiala som sa a znova otočila tvár k nebu. ,,Dáme si čaj?“ drgol do mňa. […]

Pokračovanie článku

Počuješ ma ešte?

O chvíľu to bude rok. Viem, že sme si povedali, že na deň, keď sme sa zoznámili, nebudeme spomínať, pretože to bolo také príšerné, ako len mohlo byť, ale nedá mi to. Kým som sa cez tvoj pancier dostala k tomu príjemne mäkkému jadru, trvalo to viac ako mesiac. A potom si na dva mesiace odišiel. Bez rozlúčky, bez pozdravu, len si tak šiel… ,,Prečo si sa […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922142x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy