Založ si blog

Voňavá

Ľudí, ktorých milujeme, spoznáme aj v miliónovom dave podľa vône. Nikdy som nedokázala dlho spať. Nielen preto, že nemám melatonín. Nikdy som nedokázala dlho ležať v posteli iba tak, bez dôvodu. Už pár mesiacov ostávam v perinách tak dlho, ako len môžem. Obalená v jeho vôni a dúfajúca, že ju celú nasajem do vlastnej pokožky.
,,Nechceš vstať?“ stál vo dverách spálne s úsmevom a omeletou.
,,Papu chcem!“ vystrčila som spod veľkej periny ruku.
,,Papa bude v kuchyni na stole a ty ako veľké dievča vstaneš a pôjdeš ju zjesť, kým je teplá,“ povedal roztomilo direktívne.

Obalila som sa jeho perinou a ťahala ju za sebou po celom byte.
,,Už som tu,“ naveľa som sa dotackala do kuchyne s kučerami po celej tvári.
,,Prečo so sebou nosíš ten paplón?“ zasmial sa.
,,Vonia ako ty,“ mykla som ramenom.
,,Na to nepotrebuješ paplón. Aj ja voniam ako ja,“ odbalil ma ako salonku a pobozkal na čelo.
,,Ty si mi urobil raňajky,“ povedala som potešene.
,,Áno. A tak, ako každé ráno za posledné tri mesiace, sa ty nad tým pozastavíš a ja poviem, že som to urobil rád.“
,,Už ťa nudí moje nadšenie? Mne muži nezvykli variť. Väčšina mužov v mojom živote nebola schopná urobiť mi ani kávu.“
,,Lebo si randila s ajťákmi. Chyba pri výbere je na tvoje triko, sorry,“ rozhodil rukami a natrel si bagetu maslom.
,,Ja som si aj o tebe myslela, že si ajťák,“ operovala som omeletu a vyberala z nej huby. ,,Milujem huby v omelete,“ povedala som s plnými ústami.
,,Vyzerám ako ajťák?!“ temer mu vyletel šampiňón nosom.
,,Trochu… nosíš mikiny…“
,,To je akože čo za definíciu?“ rozosmial sa.
,,Vyzeráš tak, ale nekomunikuješ tak. Ale kým mlčíš, tak si úplne ajťák,“ špúlila som na neho pery.
,,Keby som bol, ľúbiš ma viac?“ zodvihol pravé obočie.
,,Ja už ťa nemôžem ľúbiť viac,“ žmurkla som.
,,Správna odpoveď,“ pobozkal ma a raňajky sme dojedli v takej pohode, že som si nedokázala spomenúť, kedy naposledy sa mi niečo podobné stalo.

Neviem, kde dnes ľudia hľadajú svojich partnerov. Okrem internetu a práce asi nemáme veľa možností. Lebo lásku svojho života nestretnete na diskotékových záchodoch. Internetové známosti som zavrhla, pretože som už príliš stará na to, aby som sa cítila na rande ako idiot a tak mi ostala posledná možnosť.

Myslím, že som mu to nikdy nepovedala, ale zbalil ma na cigaretu. Jeho spoločník mi s vervou vysvetľoval zmysel projektu, na ktorom som s nimi mala spolupracovať a on si motal cigaretu s pokojom a na nevraživé zazeranie svojho kamaráta nijako nereagoval. Tak som si zapálila tiež.
,,Nabudúce by sme mohli ísť niekam, kde sa nefajčí,“ povedal neuroticky jeho kolega.
,,Nemohli,“ usmial sa na mňa a nevenoval mu pohľad.

Spiknutie fajčiarov je vzácne. Dnes sa všetci tvária, že žijú zdravo, žerú raw a športujú.
,,Môžem športovať aj fajčiť,“ povedal mi raz, keď sme ležali v posteli a hovorili o tom, že si pôjdeme dať na balkón poslednú nočnú cigaretu.
,,Ty môžeš všetko,“ zhlboka som si vydýchla.
,,Veľmi si idem, aká si zo mňa hotová,“ rozosmial sa a zaboril mi prsty ľavej ruky do vlasov.
,,To je dobre,“ usmiala som sa a privrela oči.
,,Čo sa ti na mne páči najviac?“ ozvalo sa jeho ego.
,,Panva,“ povedala som stále so zatvorenými očami.
,,Ty prasátko,“ rozosmial sa.
,,Nie penis. Panva!“ prudko som ich otvorila a vraštila čelo.
,,Akože kosť?“ nechápavo pokrčil obočie a vyzeral ako šarpej.
,,Všimol si si niekedy, ako stojíš? Máš krásne krivé nohy z hokeja, formuje ti to panvu tak, že vytŕčaš zadok,“ zasmiala som sa.
,,Po prvé, nemám krivé nohy! A po druhé nič nevytŕčam!“
,,Si rozkošný, keď o sebe vôbec nič nevieš,“ prehodila som si obe ruky okolo jeho krku a pobozkala ho.
,,Čo budeme zajtra variť?“ vzdychol.
,,To sa ma muž v posteli ešte nikdy nespýtal.“
,,Je to sexy?“
,,Strašne.“
,,Budem ti namiesto prasačín po večeroch šepkať recepty?“
,,To by bolo veľmi cool!“ zasmiala som sa a on so mnou.

Na to ma vlastne zbalil tiež. Na zmysel pre humor a žrádlo. Ale to som mu hovoriť nemusela, na to asi balil všetky ženy.
,,Mal si byť kuchár,“ povedala som v sobotu predpoludním stojac pri kuchynskej linke a krájajúc zeleninu na šalát, kým sa on maznal so steakom.
,,Chcel som, ale nevydalo. Ty si nechcela byť kuchárka?“
,,Chcela, ale nevydalo,“ usmiala som sa.
,,Otvoríme si na dôchodok reštiku?“ uškrnul sa.
,,Vydržíš so mnou do dôchodku?“
,,Veď to už nie je tak ďaleko,“ rozosmial sa a ja som ho udrela šalátovou lyžicou po vypučenom zadku.
,,Čo budeš robiť s tým bambínom?“
,,Omáčku.“
,,Omáčku zo syra v črievku?“ zaksichtila som sa.
,,Je to dobré,“ žmurkol.
,,Nemal by si dehonestovať 20 eurovú surovinu 70 centovou.“
,,To ťa naučili v PraKul?“ díval sa rezignovane.
,,Noaže?“
,,A čo ešte?“
,,Na ryby a morské plody nepatrí syr. A na pizzu sa nedáva ananás.“
,,Tie kurzy mali svoj zmysel, vidím,“ prekrútil očami.
,,Chceš bombu?“
,,Keď dočiahneš, skús,“ vzal mi z ruky lyžicu, chytil mi za chrbtom obe zápästia a víťazoslávne sa na mňa pozeral. ,,Už nie si taká hustá, čo?“
,,Ešte ma zaťahaj za vlasy a dovarili sme,“ privrela som oči.
,,Myslíš aj na niečo iné ako na sex?“ rozosmial sa a pustil ma.
,,Keď som s tebou veľmi nie.“
,,Skladáš krásne komplimenty,“ pobozkal ma do vlasov a mäso na panvici zasyčalo.

Ležali sme na gauči prejedení a každý so svojim pivom v ruke.
,,Zmotla by som brko, ale nevládzem.“
,,To som vždy chcel od ženy počuť,“ zasmial sa. ,,Aká bola tá syrová omáčka?“
,,To je kód pre – vyžadujem ospravedlnenie-?“ zasmiala som sa.
,,Presne tak.“
,,Bola vynikajúca, samozrejme.“
,,Nevieš klamať. Je to roztomilé.“
,,Vieš, prečo ťa mám rada?“
,,Lebo mám krivé nohy a kŕmim ťa?“
,,Lebo robíš všetko úplne prirodzene tak, ako sa mi to najviac páči. Bez akejkoľvek snahy. Zohrievaš mi kríže, varíš, húliš a vytvoril si mi platformu na písanie v čase, keď som si myslela, že už nikdy písať nebudem.“
,,Zohrievam ti kríže, lebo sa rád tisnem k tvojmu zadku. Varím, lebo ma to teší. Húlim, lebo to ma teší tiež. A keď som tú platformu tvoril, ešte som ťa nepoznal.“
,,Veď vravím… všetko robíš úplne prirodzene,“ usmiala som sa.
,,A preto ma ľúbiš?“
,,Uhm.“
,,A nie preto, že som pekný a dobre šukám?“
,,To až sekundárne. Ty ma prečo ľúbiš?“
,,Lebo máš veľké cecky a robíš fasa cheesecake!“
,,Naozaj sa pýtam!“
,,To sú hlúpe otázky…“
,,Ale ja som žena! Ja okrem toho, že mám mozog, mám aj city!“
,,A ja som muž. Ja okrem toho, že mám city, mám aj mozog.“
,,Si hnusný.“
,,Ty si ideš zlých chlapcov.“
,,Ako vieš?“
,,Keď sa sprchuješ, spievaš si – Mama, I’m in love with a criminal,“ usmial sa.
,,Zvykneš ma počúvať?“
,,Zvyknem si na to zatancovať, je to chytľavé,“ zasmial sa, pritúlil sa a zaboril mi nos do vlasov.
Zhlboka sa nadýchol a privrel oči.
,,Ľúbim ťa, lebo mi voniaš,“ povedal tlmene.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912227x
Priemerná čítanosť článkov: 2869x

Autor blogu

Odkazy