Založ si blog

#monogamia

,,Neveril som, že ťa prvýkrát uvidím v tomto stave,“ smial sa a rozpažil.
Unavene som mu vkĺzla do náručia. Keby to bol niekto iný a niekedy inokedy, strávila by som dva dni prípravou na túto chvíľu. Ale bolo to spontánne. Ja som šla vyniesť smeti a on šiel okolo, keď sme spolu práve telefonovali.
,,Pri smetiakoch bez mejkapu,“ usmiala som sa.
,,Tak sa bude volať tvoja ďalšia poviedka?“ doberal si ma.
,,Chceš byť postavičkou?“ sadli sme si na obrubník.
,,No jasné, ešte o mne nikdy nikto nenapísal, to by od teba bolo veľmi pekné,“ vzal ma za rameno a pobozkal na pravý spánok.

Spoznala som ho na bizarnom fóre pre úchylákov, na ktoré som chodila hľadať niekoho, kto by šukal aspoň tak, aby som mala čím kŕmiť internety, ale internety sú pažravé a tak to nesmie byť len taká random postavička. Félix mal prístup bonvivána, rétoriku fanúšika Drišľaku a pokiaľ ide o počet emotikonov, tak mentálny vek by priemerný terapeut určil na 12 rokov. Faktom však bolo, že ak som sa chcela ráno prebúdzať pri niečom hlase, bol to ten jeho.

,,Dobré ráno, lásočka,“ ozvalo sa na druhej strane telefónu tesne pred deviatou.
,,Dobré, mucík. Ako si sa hešteg vybuval?“ stepovala som po kuchyni a robila si kávu.
,,Prišiel som o druhej ráno z pokru,“ vzdychol.
,,Koľko si prehral?“ zasmiala som sa.
,,Nehovorme o tom.“
,,Načo to hráš, keď to nevieš?“ podpichla som.
,,Chceš bombu?“
,,Po zadočku?“
,,Do zadočku bez gélu,“ odfrkol.
,,Lásočka je iritovaná?“ zasmiala som sa.
,,Lásočka otvorila pracovný mail a Facebook zároveň a toľko nepodstatných informácií sa na mňa vyvalilo…“
,,Marketing je smrť.“
,,Som rád, že mi rozumieš, vybav veľké veno a budem ochotný si ťa vziať.“
,,To musí byť barter, čo ponúkaš?“
,,Pravidelný sex a dobrú výdrž.“
,,A spoločný instagram?“
,,#lásočka?“
,,To by šlo,“ rozosmiala som sa.
,,A budeš tam robiť anticitáty.“
,,Hej… Pravá láska nie je dívať sa jeden na druhého, ale pozerať sa jedným smerom. -Exupéry
Pravá láska nie je dívať sa jeden na druhého, ale upratať jeden po druhom zvratky po prehýrenej noci. -Kontroverza

Naše trojhodinové small talky sa začali opakovať a napriek tomu, že som mu vlastne vždy, keď nadhodil tému spoločného stretnutia, povedala nie, tak ani neviem, čo som si myslela. Možno ma prevážila princeznovská sukňa na nových šatách a čakala som k diadému fešáka, čo mi navlečie črievičku, alebo aspoň conversu.
,,Potrebovala by si frajera,“ skonštatoval.
,,To bol návrh?“ zodvihla som pravé obočie.
,,No, vedel by som, čo s tebou…“
,,Hej? Porozprávaj,“ žmurkla som.
,,Keď ja nikdy neviem, kedy si robíš piču a kedy to myslíš vážne, lásočka,“ vzdychol.
,,Je inak hrozné, že tak krásne slovo, ako je láska, je tak sprofanované, že dnes je už #nasmiech.“
,,Môžeme si zato sami, všetko, čo nemá hešteg, je nefunkčné.“
,,Je mi strašne teplo a šukala by som,“ priznala som a zapálila si cigaretu.
,,To bol návrh?“
,,Mal byť?“
,,Ja by som ťa fikol,“ mykol ramenom.
,,Je krásne, aký si zhovievavý.“
,,Rád robím ženám povôli,“ uškrnul sa.
,,Kedy si naposledy robil niekomu povôli?“
,,Minulý týždeň? Hej, tak.“
,,Ó.“
,,Čo?“
,,Nič,“ usmiala som sa.
,,No niečo hej, čo?“
,,Nevedela som, že niekoho máš,“ #trpkyusmevcislodva.
,,Nemám, tak ale nemať sex je nezdravé.“
,,Je.“
,,Ty sa hneváš?“ zamračil sa.
,,Nie,“ pokrútila som hlavou.
,,Tak prečo máš zrazu taký vysoký hlas?“ zodvihol obočie.
,,Mutujem.“
,,Ty si mala kedy naposledy… urobené povôli?“
,,Predtým, ako sme si začali ráno volať,“ povedala som uštipačne.
,,Uuu,“ zachytil guľku mieriacu na solar. ,,Neviem, čo ti na to povedať.“
,,Nič nemusíš.“
,,Ale mám pre teba bezkonkurenčný návrh!“
,,Počúvam.“
,,Ak by si chcela, môžem byť tvoj kamarát a terapeut,“ potľapkal ma po vlasoch.

Princovia došli, vraciame sa k emancipácii.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921526x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy