Založ si blog

Chameleón v lentilkách

Chcem byť tá, ktorej voláš,
keď sa nadránom opitý vraciaš z baru,
tá, ktorá ti upečie koláč
a zaželá Veľa zdaru,

keď sa s partiou kamošov,
ktorí ma žerú (lebo som super)
vyberieš do ničnetušiacich lesov
vyrobiť ďalší maskulínny prúser

na ktorom sa potom budete roky smiať.
Chcem byť tá, ktorú vláskaš.
A nik okrem nás nemusí vedieť, čo to má znamenať.
Tento inner slang je iba náš.

Chcem byť tá, od ktorej sa ti ráno ťažko vstáva,
ale ku ktorej si večer ľahneš veľmi rád.
Nie panovačná krava,
ktorá sa smeje z tvojich rozohratých arkád.

Len také obyčajné dievča
s čudnými vlasmi a celkom normálnym fetišom.
Také, čo ťa nepresviedča,
že jediná cesta je spojiť sa s Ježišom.

Chcem byť prvá, ktorej píšeš, keď sa niečo podarí.
Keď vyhráš stávku, dokončíš projekt,
alebo len vidíš poloplnú hladinu v pohári…
O takých veciach ti chcem písať sonet!

O chvíľach, keď ma rozospato bozkávaš
a voniaš ako zmysel môjho života.
O smiešnych hádkach, keď si nahováraš,
že mi vieš vysvetliť, čo je to antihmota…

Môžem byť pri tebe aká chcem – a to sa mi ráta.
Tvoj chameleón v lentilkách, čo splýva s davom,
môžem ti s kľudom prelustrovať všetky dáta
a nevyčítať si, že sa neuspokojím s málom.

Nechávaš ma byť tým, kým by som byť chcela
Delulu crazy starseed s perom a listom papiera
Malou kvapkou v mori a lúčom v Slnku Prometea
Veľmi pyšnou princeznou na svojho rytiera

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR Bratislava NRSR parlament 9. schôdza BAX

Opozícia kritizuje neskorú voľbu kandidátov na sudcu ÚS i počet uchádzačov

30.04.2024 11:05

Parlament by sa mal následne venovať aj návrhu na odvolanie členov súdnej rady, ktorí sú volení parlamentom.

DN - SIAF

Tohtoročný SIAF sa bude niesť v znamení osláv troch výročí i krstu stíhačky F-16

30.04.2024 10:31

Podujatie sa uskutoční na leteckej základni Kuchyňa-Malacky 31. augusta a 1. septembra.

nehoda, priechod, bratislava

Na priechode pre chodcov v Bratislave zrazilo auto 16-ročné dievča

30.04.2024 10:26

Alkohol v dychu vodiča nezistili.

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 923735x
Priemerná čítanosť článkov: 2887x

Autor blogu

Odkazy