Založ si blog

1 : 11

Možno budeš vždy Jednotka,

ale ja som dvakrát ty.

A bodka.

Takže, kým narátam do tri…

 

Nalej si pohár niečoho skvelého,

čo ti bude navždy pripomínať mňa.

Niečoho, čo ťa pohltí celého,

keď ho vypiješ do dna.

 

Asi budeš vždy Jednotka,

ale JA som dvakrát ty.

Lepší šance vás už, pane, nepotká,

nechaj sa pozvať na party.

 

Dnes oslavujem osem rokov

nášho neexistujúceho priateľstva,

trochu som aj schudla z bokov,

odkedy som sa zamilovala do šialenca,

 

ktorého treba v každom živote naháňať.

Už to nie je zábavné. Už ma bolia nohy.

Už sa s tebou nechcem hrať.

Už neberú ma drogy.

 

Jednotka budeš asi navždy.

Lenže ja som stále dvakrát ty.

,,Ale do mňa sa zamiluje každý!“

,,Kým nevie, aký si, keď si nasratý.”

 

A dnes je to osem rokov. Presne.

Čo si sa ma spýtal, či ma smieš vziať do neba.

Podľa mňa by to malo byť trestné.

Ako milovať seba cez teba.

 

Nenávidím ťa dnes viac, ako v iné časy.

Sľubotechna. Klamár. Sráč.

Tvoj charakter ti dosť uberá z krásy.

Keby si bol aspoň lepší hráč…

 

Mal by si ma poznať, veď som dvakrát ty.

Vedieť, akú pijem kávu, kam chodím behať,

prečo hádžem ponožky na parkety…

A hlavne… mal by si mi blahoželať!

 

Že som vydržala osem šialených rokov

na poslednom mieste rebríčka,

v ktorom sa žiaden z Victorias secret anjelikov

netrhal o tvoje sexi selfíčka.

 

Mal by si mi gratulovať a snáď ti je aj cťou.

Lebo ak ťa niečo na ľuďoch naozaj mrzí

tak to, že nie sú mnou.

Aaa ešte… keď sú drzí.

 

Nezaslúžiš si ma. 

Ale to už vie snáď každý.

„Som smutný, je mi zima.”

,,Ak ťa zohrejem, budeš ma ľúbiť navždy?“ 

 

Ako si mi mohol kecať

v tak dôležitej otázke?

Ako si vôbec dokázal prestať

hovoriť so mnou o láske? 

 

Nevieš o mne vôbec nič. 

A ja ťa TAK poznám…

Ak mi to, náhodou, neveríš,

tak čekuj tento zoznam: 

 

Poznám ťa fakt najlepšie.

Veď som dvakrát ty.

Keď povieš, že “si na ceste”,

Viem, že prídeš. Tak o dva-tri životy… 

 

Poznám ťa naozaj dobre.

Lepšie, ako ty mňa.

Viem, že rozprávaš príbehy obrie.

Autorské. Nie tie z kina.

 

Poznám ťa tak deep,

že ťa to až desí.

„Please, sing me to sleep…

No tak, Malá… kde si?!“

 

Poznám ťa vskutku dokonale.

Takého, aký si, keď sa nik nedíva.

Na každé „Milujem ťa„, pripadá jedno „ale„,

HOCI V TOM RADE NA TEBA SOM STÁLA JEDINÁ

 

Poznám dokonca aj tvoje strachy.

Pavúky, ihly a padanie z neba.

Stavil by si všetky svoje prachy,

že Ho nežeriem viac než teba?

 

Poznám ťa. Lebo som ťa milovala.

Najviac, ako sa len dalo.

Snáď pochopíš ten minulý čas…

Vieš vôbec, koľko síl ma stálo,

 

aby som sa k tebe nezačala modliť?

AŽ TAK veľmi nahlavu dokážem byť,

keď nedopatrením niekoho stretnem

…a ten vyjebanec vyzerá jak Batman.

 

Jednotka si navždy. Len už nie tá moja.

Poznám ťa fakt dobre. Skrátka… tvoja škoda.

Prestala som dúfať, že počuješ, keď kričím.

Je to osem rokov. A konečne! Mám v piči.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 927008x
Priemerná čítanosť článkov: 2897x

Autor blogu

Odkazy