Založ si blog

Batmanova side chick

V piatky sa často stáva, že niekto pri palme vedľa bežeckej dráhy nechá fľašu šampusu a tri ruže. Vždy ma to pobaví. Nerozumiem tomu. A veci, ktorým nerozumiem, sú pre mňa neodolateľne príťažlivé. Nikdy nevynechám príležitosť si to odfotiť a poslať to niekomu, kto sentiment tohto gesta dokáže oceniť rovnako, ako ja.

,,Povedz, že si spala,“ privítal ma Filip pri lavičke, ktorú už môžeme volať naša lavička, lebo sa pri nej stretávame často. Takže keď sa dohodneme, že pri našej lavičke, obaja vieme, ktorá to je.
,,Ale prosím ťa, o tretej ráno som ešte klepala do compu jak psychopat,“ pokrútila som hlavou sama nad sebou a svojim spánkovým deficitom.
,,Dnes si to dajme tak lightovo a môžeš mi pri tom rozprávať,“ zasmial sa a pomaly sa rozbehol.
,,Neviem, či to udýcham,“ cupitala som vedľa neho a Filip sa mi pozeral na nohy a smial sa, ako môžu byť také krátke. ,,Prestaň sa mi vysmievať, to naozaj neznášam a keby vykopnem tak vysoko, tak ťa nakopem do riti,“ povedala som niekde medzi wimhofovým dýchaním a parkoviskom pre karavany.
,,Prišiel som pripravený, Batmana som naštudoval z posledných príspevkov, ak som to teda správne pochopil,“ pozrel sa na mňa a ja som si uvedomila, že nenosí slnečné okuliare na behanie. Nechápem, ako ľudia môžu vyjsť von, keď už je svetlo a nemať slnečné okuliare. By mi spálilo rohovku jak upírovi.
,,Ani moja psychologička nerobí takúto analýzu mojej osobnosti z blogov, dopiče,“ lapala som po dychu, keď sme vybiehali do kopca.
,,Zaujalo ma, že si niekde povedala, že si nikdy nestretla nikoho tebe tak podobného. Moja žena je presný opak mňa, preto ma zaujíma, aké to je,“ otočil sa a bežal mi oproti pospiatky, lebo je arogantný!
,,Je to super a hrozné zároveň. Keď ťa niekto zrkadlí, nie vždy si rád,“ mykla som ramenom a predbehla ho.
,,V čom vidíš podobnosti?“ dobehol ma.
,,Chutia nám rovnaké veci. Aj sa nám páčia rovnaké veci. Máme veľa zhodných kultúrnych preferencií… myslím, že sme obaja silno nastavení na výkon a sme vďaka tomu obaja naozaj veľmi unavení. Radi dávame darčeky a málokedy nejaké dostávame. Nie sme schopní zabudnúť na ľudí, ktorí nám dopĺňali dopamín… a tak,“ zastala som a predýchavala.
,,Sexting?“
,,Hell, yeah,“ snažila som sa polapiť dych a Filip bol nadšený.
,,Konečne niečo zaujímavé,“ klusal predo mnou na mieste.
,,A ešte ako,“ zasmiala som sa a kráčala ďalej, kým mi v ušiach potichu nezačal hrať Top Gun.
,,Zas ťa niekto predbehol, čo?“ pozrel sa na mňa smutne.
,,Hej, len som o tom nevedela, kým nebolo neskoro,“ zasmiala som sa.
,,Ako dlho si si myslela, že je single?“
,,Asi rok… aj čosi…“ zamyslela som sa. ,,Neviem to presne, dopisovala som Jokera, lebo Batman sľúbil spoluúčasť na tomto kriminálnom čine, ale nemá čas. Takže historicky hysterické výlevy v chatoch som si prečítala len tak zbežne. Udivilo ma, jak je toho málo, ináč… mu trvalo len niečo cez 9000 správ, aby ma namotal,“ zasmiala som sa.
,,Ja nechápem, kde ty berieš toľko času!“
,,Nemám tri deti.“
,,Hej, to bude ono,“ zamyslel sa. ,,Rok je dosť dlhá doba na to, aby ťa niekto ojebával, že nie je ženatý,“ pozrel sa na mňa nechápavo.
,,Treba uviesť do záznamu, že to nebol ojeb, lebo ja som sa nepýtala…“ zasmiala som sa.
,,Tak ale…“
,,Fakty nepustia, Filip, na súde by ti to neprešlo,“ smiala som sa ďalej.
,,Ty keby si raz nerobila diablovi advokáta…“ krútil hlavou. ,,Robíš mu side chick?“
,,Dačo také,“ no nebudeme si už klamať.
,,Ale verím, že tohto si už videla,“ zagánil.
,,To mi ani nespomínaj,“ rozbehla som sa oproti palmovej aleji.
,,Hneď lietali dickpicy?“ smial sa.
,,Ale kde… to trvalo roky,“ raz vydám publikáciu so všetkými penismi, ktoré mi kedy pristáli v telefóne… ,,Ja som dlho nevedela, ako vyzerá. Veľmi dlho, keď tak nad tým uvažujem… asi štyri roky, či koľko to bolo,“ prepočítavala som.
,,By som si ťa pozrel, keď ti poslal fotku,“ zasmial sa nahlas, lebo si to predstavil veľmi správne.
,,Ja som dlho neverila, že je to on, dostávala som tony fake fotiek. Jak keby tí ľudia nechápali, že to stačí prehnať googlom a je jasné, že tento švédsky model nie si ty, kámo,“ spomínala som na catfishov, ktorí ma vedeli pobaviť ako málokto.
,,Bola to oblečená fotka?“
,,Hej, bola… ukázala som ju kamoške a vravím jej – Nevyzerá tento týpek jak Batman? A ona že – Čo ti jebe, nevyzerá Batman jak tento týpek?“ Kejt ma vždy vedela pobaviť.
,,A tak si začala kolektovať superhrdinov?“
,,Hej, nejako tak,“ zasmiala som sa.
,,Koľko postáv bude v tej knihe?“
,,Šesť. Jedna žena a päť chlapov,“ povedala som a Filip zodvihol obe obočia.
,,Už teraz viem, že to bude výborné,“ zasmial sa. ,,A čo tí zvyšní?“
,,Deadpool, Superman a Dr. Strange, ale to asi nebude až také kruciálne,“ zamyslela som sa.
,,Ktorý je tvoj obľúbený superhrdina?“
,,Ironman,“ to už mám v sebe vyriešené dávno.
,,A ten tam prečo nie je?“
,,Žiadneho nepoznám a Elon Musk ma stále odmieta milovať,“ rozhodila som rukami.
,,A s kým teda Harley skončí?“
,,Dozviete sa po reklame,“ dobehla som na koniec dráhy a sadla si na lavičku.
,,Notak, mne to predsa môžeš povedať, som tvoj najlepší kamoš,“ sadol si a pohladkal ma po kolene.
,,Toto je veta, ktorú mi povedali doslova všetci menovaní,“ zasmiala som sa. Ja musím byť fasa kamoška…
,,Nikomu to nepoviem!“
,,No to ani ja, Filip,“ šťuchla som do neho lakťom. ,,Smädná som,“ pozrela som sa smerom k Juice baru.
,,Kúpim ti niečo hnusne zdravé, ak mi povieš, ako to dopadne!“
,,Chcem len vodu a nepoviem ti nič,“ zobrala som si z chladničky pred okienkom fľašu minerálky.
,,Ako dlho ti Batman chráni Gotham?“
,,O rok dlhšie. ako v ňom Joker robí bordel,“ zasmiala som sa.
,,Sa ti chlapci prekrývali? You bitch!“ udrel ma do ramena.
,,Práveže,“ zasmiala som sa, ,,vždy sa jeden offol a druhý prišiel, bolo to veľmi čudné. Nemyslím, že by sa to niekedy prekrývalo, to by som možno konečne vybuchla a mala pokoj,“ sadla som si naspäť na lavičku a sŕkala vodu z plastovej fľaše.
,,Nebol to jeden človek?“ vytreštil oči.
,,Prečo sa ma to každý pýta?“ schúlila som sa do klbka. ,,Nebol, dopiče,“ vyložila som si nohy na operadlo a spustila hlavu dolu.
,,To by bolo ale náhodou veľmi vtipné,“ zasmial sa.
,,Hej, bolo by to super, uznávam,“ smiala som sa tiež.
,,Som mu to minule povedala a on že: Prisahám, že to nie som ja… šak ja ani nemám psa,“ pobavilo ma to znova.
,,Hneď dôkaz,“ zasmial sa aj Filip.
,,Oni o sebe navzájom aj vedia títo ľudia?“ zamyslel sa.
,,Šak sú gramotní a čítajú ma, čo myslíš? Okrem toho, ja zas nie som najlepšia v nerozprávaní o svojej minulosti, čiže… áno, majú pomerne jasnú predstavu,“ vlastne ktovie, ako veľmi jasná je…
,,A ľúbia sa, predpokladám,“ ľahol si na lavičku rovnako ako ja a spustil hlavu.
,,Neviem si predstaviť, že by sa v reále niekde stretli, sú to veľmi odlišní ľudia. Kamoši by z nich neboli, nemajú nič spoločné,“ odtrhla som steblo trávy.
,,Okrem teba,“ zasmial sa.
,,V tejto disciplíne zatiaľ Batman vyhráva na body,“ trhala som trávu na kúsky a zapletala ju do vrkoča.
,,Prečo, lebo odišiel menejkrát?“
,,Lebo sa viackrát vrátil,“ pozrela som sa na Filipa a mal už celkom prekrvenú hlavu. ,,Sadni si, lebo sa dogrcáš zachvíľu,“ zasmiala som sa.
,,Pravda,“ sadol si vedľa mňa a oprel sa oboma ramenami o operadlo. ,,A vyhovuje ti, ako to je?“
,,Nie, ale čo mám robiť?“ sadla som si vedľa neho do tureckého sedu.
,,Spamätať sa?“
,,Našla som našu poslednú diskusiu spred sto rokov, keď odišiel… prvýkrát…,“ zasmiala som sa. ,,Odmieta si to prečítať!“ smiala som sa ďalej.
,,Prečo?“
,,Lebo sa správal nepekne,“ vybrala som telefón a podala ho Filipovi so screenshotom.
,,No… ja byť ním, tiež by som si to nechcel prečítať,“ vrátil mi mobil a zase som sa smiala len ja.
,,Si hrozený z môjho života?“
,,Trochu hej, ty tým ľuďom odpustíš fakt bársčo,“ krútil hlavou.
,,Niektorí ľudia občas potrebujú upustiť paru, nesmejme sa sove, že má veľkú hlavu,“ usmiala som sa.
,,Má toto nejaký potenciál, dievča?“ pozrel sa na mňa ako na svoje deti.
,,No… pred pár dňami som si uvedomila opakujúci sa vzorec, ktorý som nevidela roky. On našu komunikáciu dlhodobo opisuje ako daydreaming. A ja že to sú plány do budúcna,“ vyprskla som do smiechu a Filip so mnou.
,,Moja zlatá,“ smial sa nahlas, pozrel na mňa a rozpažil.
,,Ja viem, to je v piči,“ objala som ho a smiali sme sa ešte hodnú chvíľu.
,,Cítim sa trochu previnilo, že sa na tom tak smejem, ale fakt to bolo dobré,“ bavil sa na mojom psychotickom živote.
,,Twinflame si nevybereš, čo dostaneš, to máš,“ vzdychla som si a on sa zase zasmial.
,,A ascendenty má v pohode?“
,,Aries sun, Leo moon, Cancer rising,“ pozrela som sa na neho a Filip už nemohol veriť tomu, čoho je tu svedkom.
,,Čo to znamená?“
,,Že je super a má rád, keď mu to ľudia hovoria, ale moc im to aj tak neverí,“ neviem, načo opisujú všetky ezokecy tak rozsiahlo, väčšina sa dá zhrnúť jednou vetou.
,,Stále si myslíš, že je super?“
,,Treba pochopiť, že človek je super preto, aký je, nie preto, ako sa správa. Aj dobrý chlap sa často zachová ako kokot, to z neho ešte nerobí kokota,“ jeden z kategórie vulgárne aforizmy…
,,Čo ti na chlapoch príde super?“
,,Keď pri nich nemusím predstierať. Keď sa ma snažia dostať do kľudu, aj keď je to veľmi ťažká úloha. Keď im nemusím vysvetľovať, ako mi to majú urobiť, lebo to vedia veľmi presne. Keď varia veci, ktoré mi chutia a vyhadzujú z taniera to, čo nemajú radi a ja hej. Keď čítajú tak radi ako ja píšem. A keď mi mozog zaleje dopamín vždy, keď sa na nich pozriem. Mám rada krásne veci. Aj ľudí,“ niekedy je vlastne veľmi ľahké vymenovať, čo všetko je na ľuďoch, ktorých máme radi, super.
,,Tuším aj ja by som tomu vyjebancovi dal, keď ťa tak počúvam,“ nečudujem sa…
,,Ideme už?“ nechcelo sa mi vstať.
,,Ešte si mi neukázala žiadny sexting,“ povedal smutne.
,,Na,“ podala som mu telefón.
,,Keby viem, že je to také ľahké, vypýtam si ho skôr,“ prekrútil očami.
,,Tvoja chyba,“ vstala som a začala zbierať kvety okolo lavičky.
,,Preboha živého!“ prehrabával sa mojou históriou. ,,Okamžite si to zober, nebudem tu behať s postaveným vtákom jak magor,“ podal mi ho. ,,Pome domov, Kinky,“ vstal a chytil ma za ramená.
,,Hej, pome dopiče, šak to zas nemá konca,“ zasmiala som sa.
,,Robin?“
,,No?“
,,Mám úplne rovnaký kokot,“ zašepkal mi, rozbehol sa a zamával za zvuku rozliehajúceho sa smiechu.

Kde ja na tých ľudí chodím…

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR Bratislava NRSR parlament 9. schôdza BAX

Opozícia kritizuje neskorú voľbu kandidátov na sudcu ÚS i počet uchádzačov

30.04.2024 11:05

Parlament by sa mal následne venovať aj návrhu na odvolanie členov súdnej rady, ktorí sú volení parlamentom.

DN - SIAF

Tohtoročný SIAF sa bude niesť v znamení osláv troch výročí i krstu stíhačky F-16

30.04.2024 10:31

Podujatie sa uskutoční na leteckej základni Kuchyňa-Malacky 31. augusta a 1. septembra.

nehoda, priechod, bratislava

Na priechode pre chodcov v Bratislave zrazilo auto 16-ročné dievča

30.04.2024 10:26

Alkohol v dychu vodiča nezistili.

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 923738x
Priemerná čítanosť článkov: 2887x

Autor blogu

Odkazy