Založ si blog

Kým budeš nahý

Kým budeš nahý pod horúcim prúdom vody,
skúsim ti niečo napísať.
Poézia nie je moje pole,
žnem celkom iné plody
ale ako všetko v živote –
aj toto musím skrátka dať.

Urobila som ti playlist
na noci, keď nie som s tebou.
Urobila by som aj viac,
kdesi medzi Nebom a Zemou
si sa do mňa zamiloval,
chtiac – nechtiac.

,,Vyzeráš ako Kurt Cobain!“
,,A ty ako láska môjho života!“
Mohol si byť len zabudnutý nickname
a namiesto toho
si moja emočná istota.

Neviem presne, čo sa nám to stalo
a nie som ani matroš na rýmy,
no ak ťa smiem poprosiť,
tak, keby sa dalo…
myslím, že by sa mi pri tebe veľmi dobre spalo.

Budem sa ti hrať s vlasmi
a spievať ti do ucha songy o nás dvoch,
prevedieš ma mojimi strachmi
a povieš, že si ma zvykol vídať v snoch.

Schúlim sa ti na hrudí
a poviem: ,,Prepáč, že mi to tak trvalo“,
povieš, že to nevadí
a že by sa to vôbec inak diať nemalo.

Chcela som ti napísať príbeh.
V tom som dobrá.
Bol by o tebe a o mne,
a o tom, ako si zabil toho obra,
ktorý ma desil zo sna.

Chcela som ti napísať príbeh.
O pivnici, v ktorej strávime
zvyšok života
a o milovaní na listoch papiera.

Chcela som ti napísať príbeh.
O tom, ak si cením,
že stúpa moja hodnota
vždy, keď vedľa teba sedím.

Chcela som a fakt aj napíšem.
Čosi lepšie, ako toto tu.
Ja len že…
Si moja Nová Zem
A ďakujem
že premieňaš energiu na hmotu.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

fico, kaliňák

Fico a Kaliňák na výjazde v Azerbajdžane: V paláci vybavujú alternatívu ruského plynu, aj biznis so zbraňami

07.05.2024 10:25

Aktualizujeme Hlavným dôvodom premiérovej prvej zahraničnej návštevy mimo Európy má byť plyn. Druhým obchodné príležitosti, ktoré autokratický režim prináša.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

Si Ťin-pching: Neočierňujte Čínu v súvislosti s vojnou na Ukrajine. Rusku zbrane nedodáme

07.05.2024 10:20

Čína aj Francúzsko vyzvali na prímerie počas letných olympijských hier.

Pulitzer, Jevgenija Kara-Murza

Vyhlásili laureátov Pulitzerových cien. Jednu z nich získal aj väznený ruský opozičný politik

07.05.2024 10:18

Hlavnú Pulitzerovu cenu za novinársku prácu získali reportéri za odhalenie aféry na najvyššom súde USA.

nôž, krv, zranenie

Útočník v nemocnici v Číne zabil alebo zranil najmenej desať ľudí

07.05.2024 10:00

Útočníka, ktorý bol ozbrojený nožom, podľa týchto správ zadržali.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 926617x
Priemerná čítanosť článkov: 2896x

Autor blogu

Odkazy