Založ si blog

Som do teba, lebo . . .

…ak smiech naozaj lieči, tak my dvaja sme nesmrteľní.
…si jediný, kto ma vie uspať.
…iba s tebou chcem telefonovať tri hodiny, keď už všetci dávno pozhasínali v oknách.
…na svete je 7 miliárd úsmevov a tvoj je stále môj najobľúbenejší.
…miluješ svoju mačku tak, ako by som aj ja milovala svoju. Keby som nejakú mala.
…sa o tú tvoju so mnou podelíš.
…moji blízki priatelia si myslia, že odkedy si súčasťou môjho života, som akási krajšia.
…všetko, čo robíš, ma absolútne nadchýna.
…keď rozprávaš, chcem počúvať. Obsah aj formu.
…každý tvoj názor má hlavu a pätu.
…rád čítaš moje poviedky o tebe.
…si necháš poradiť, keď ide o knihy.
…sa nehanbíš zato, že na dobré ráno tancuješ na Alanis Morissette.
…tvoj zmysel pre humor je nervydrásajúci.
…stále vyzeráš a správaš sa na 20.
…jazdíš na skejte a mne to príde vážne sexy.
…si z ničoho nerobíš ťažkú hlavu.
…vieš variť a oceniť dobré jedlo.
…hráš hokej a nepríde ti divné, že ho mám rada tiež, aj keď vlastním vaječníky.
…sa so mnou niekedy rozprávaš ako s dieťaťom a mne sa to páči. „Čo ľúbiš papi?“ „Ideme buvi?“
…si ešte nikdy nič nevzdal.
…si jediný muž, ktorého považujem za atraktívneho aj bez brady.
…zbožňujem, keď sa mi snívaš, lebo je to vždy dobrá story.
…dávaš opatrné kúsky rácia do môjho emócia.
…ma každý deň máš čo naučiť.
…som radšej s tebou ako sama.
…spomedzi všetkých koní – ty si môj jednorožec!

A viac toho nepoviem, lebo keby všetci vedeli všetko, milovali by ťa tiež a ja som dosť majetnícka.
Ty sa jedného dňa spýtaš, prečo som do teba a ja ti tento zoznam pripnem na chladničku magnetkou v tvare sovičky, aby si sa už nikdy viac pýtať nemusel.
A máš moje slovo, že v ňom každý deň pribudne aspoň jeden nový dôvod.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912020x
Priemerná čítanosť článkov: 2868x

Autor blogu

Odkazy