Založ si blog

Ženy bez servítky

,,Dospela som k závažnému poznaniu, pokiaľ ide o mužov.“
,,Počúvam.“
,,Čím menší penis, tým väčší kokot.“

* * *

,,Spýtala som sa ho, s koľkými ženami spal za celý život.“
,,A čo ti povedal?“
,,Že s toľkými, ako ja za týždeň.“
,,Debil.“
,,No to teda! Nie, že by nemal pravdu, ale čo na to poukazuje?!“

* * *

,,V tej kritike písali, že tvoja hra je šovinistická.“
,,Ja viem, som na to pyšná.“
,,A ja že si emancipovaná!“
,,Emancipácia končí, keď treba vyniesť nákup na štvrté bez výťahu, drahá.“

* * *

,,Včera som mala rande s týpkom z Tindru.“
,,A ako?“
,,Malý kokot v gatiach, veľký kokot v hlave.“
,,Takže vlastne štandard.“
,,Vlastne hej.“

* * *

,,A ty čo si tak ticho?“
,,Lepšie držať piču ako pičovať.“

* * *

,,Kde je tá čašníčka už?“
,,To si taká hladná?“
,,Nie, ale vybíja sa mi mobil a tých 218 ľudí vo friend liste dnes večer proste čaká na to, z čoho priberiem tentokrát.“

* * *

,,Aké bolo to pokecové rande?“
,,Úplne nahovno. Ja už asi jebem nato. A pritom… tak pekne mal vyplnený profil. Tu už fakt nikto nič negarantuje.“

* * *

,,Videla som fotky na Facebooku. Neni dáky starý?“
,,Je, ale má to svoje výhody.“
,,Napríklad?“
,,S tou nálepkou invalida zaparkuje fakt hocikde!“

* * *

,,Ja som si minule čítala tvoj blog a chcela som sa spýtať – pre koho ty vlastne píšeš?“
,,Tú otázku si kladiem tiež a dodnes neviem.“
,,Lebo vieš, že či pre nadržaných chlapov, čo si na tebe honia vtáky, alebo pre zúfalé manželky, čo ich už roky nikto nepretiahol…“
,,Si zhrnula moju fanúšikovskú základňu jak kráľovná.“

* * *

,,Ty si už spala s oveľa starším chlapom, však?“
,,No.“
,,A aké to bolo?“
,,No vyspala som sa perfektne…“

* * *

,,Ahoj, mami, všetko najlepšie ku dňu matiek.“
,,Ahoj moja, no prosím ťa pekne, stojím v záhrade a všetok šalát mi požrali slimáky, no čo je toto za svet… a ešte v takýto sviatok!“

* * *

,,No čo, kedy budem mať vnúča?!“
,,Mami, ja ani neviem, čo budem mať na večeru, nie to ešte, s kým sa najbližšie vyspím.“

* * *

,,Strašne rada čítam tvoje poviedky!“
,,Ďakujem.“
,,Ale už asi v troch ťa nikto nepretiahol, si v poriadku?“

* * *

,,Inak ale ty strašne dobre varíš.“
,,Dík.“
,,Ja sa ani nečudujem, že nemáš chlapa, načo by ti bol, zožrať si to zvládneš aj sama.“

* * *

,,My sme tú fľašu už dopili? To je škandál.“
,,To slovo, ktoré si chcela použiť, je ‚štandard‘.“

* * *

,,Mám strašne veľa kozmetiky.“
,,Fakt? Nevyzeráš dorobene.“

* * *

,,Dnes je medzinárodný deň komplimentov!“
,,Naozaj? A aké máš ospravedlnenie pre svoj dnešný vizuál?“

* * *

,,Dáme si nejakú hudbičku?“
,,Ale nech je to niečo povrchné a sprosté, nemám čas na tvoje intelektuálne underground-pičoviny.“

* * *

,,Volala si mi? Nepočula som telefón.“
,,Mami, ty čo mi nedvíhaš?! Čo už som dospelá, či čo?!“

* * *

,,No čo, moja, ako sa cítiš?“
,,Ale vieš čo, mami, úplne nahovno… v robote zle, chlapa nemám…“
,,Daj si krémeš. Krémeš je odpoveď na väčšinu otázok.“

* * *

,,Dneska som čítala, že Buddha povedal, že človek je tým, na čo celý deň myslí.“
,,V tom prípade je nádherné byť cesnakovým lángošom.“

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 912025x
Priemerná čítanosť článkov: 2868x

Autor blogu

Odkazy