Založ si blog

Hádaj, s kým spíš

Zuby si čistím sódou bikarbónou a vytlačeným citrónom. Na Modrom koníkovi písali, že tak váš frajer nezistí, že fajčíte. Podľa mňa môj frajer nemôže byť až taký idiot. Hoci… je pravda, že si doteraz myslí, že nepoužívam make up. Každé ráno vstávam o hodinu skôr ako on. Mám štyri odtiene tekutého make upu a dva druhy púdru. Trvá mi dvadsaťosem minút, kým sa nalíčim tak, aby to vyzeralo, že mám dokonalú pleť.

Nosím domov kopu zdravého jedla. Lebo na Instagrame vyzerá oblanšírovaná brokolica strašne luxusne. Nezdravé jedlo žeriem vonku. Keď ma nevidí a nemôže to hodnotiť. Občas na ňom pozorujem, ako sa zadíva neveriacky do tej chladničky a nad jeho hlavou sa urobí bublina s textom: „Ako môže mať takú riť, keď furt žerie len burinu?“. Môj právny zástupca mi zakázal odpovedať na sugestívne otázky bez jeho prítomnosti.

Tvárim sa, že som nad vecou, keď mu pípne telefón. Mám prelustrované všetky jeho kontakty, maily, sociálne siete, galériu, aj priečinky na ploche s názvom „zmluvy“. Nikdy v živote by som to, samozrejme, nepriznala a otvorene odsudzujem všetky, ktoré lozia fajerom do mobilov. Musím usúdiť, že je to skutočne inteligentný chlap. Nezanecháva žiadne stopy. Všetky tie kurvy, ktoré mu vypisujú, poctivo maže a hrá to na „chalanov, čo chcú ísť hrať hokej“. To je asi dačo také, ako keď ja poviem, že idem na drink a zabudnem dodať, že s chlapom, čo ma dva roky jebával, keď mi bývalí frajeri nestačili.

Raz mi povedal, že by zistil, keby žena predstierala orgazmus. Toto je jeden z mojich obľúbených mužských sebaklamov. Hneď na druhom mieste je ich predstava, že čím rýchlejšie nám budú drhnúť klitoris, tým skôr im ostriekame pol spálne a závesy, ktoré kúpila ich bývalka. A keďže vychovávať chceme skôr to, čo vychádza z nás, než to, čo vchádza dnu, rezignujeme pomerne skoro a ako pravé dámy sa trošku povlníme a keď zaspí, tak sa hore zadkom pod perinou dokončíme samé na predstave, ako nám Owen Gray przní všetky telesné otvory.

Som presvedčená, že každá žena snívala už o kadi plnej zázračného vláčneho balzamu, do ktorej vojde a keď z nej vyjde, od pása nadol bude lysá. Navždy. Tie psychotické kúpeľňové kreácie, keď sa snažím oholiť si šušku, by žiaden muž vidieť nemal. Mám nohu v polohe, ktorú by mi závidel aj Osho, faldy na bruchu mi podopierajú bicepsy a z akejsi zvláštnej príčiny mám pri tom vyplazený jazyk. Je to aspoň také nedôstojné, ako ten večer, keď ja podstúpim túto tortúru a on ide spať, lebo „ráno skoro vstáva“. Väčšinou mu len poprajem dobrú noc, počkám, kým zaspí a… šak viete. Ja. Pivnica. Owen. Pasce na myši namiesto bradavkových klipsní…

Nad týmto všetkým som premýšľala, kým sa vrátil z kúpeľne. Ľahol si naspäť do postele a pritúlil sa. Voňal rozospato, horúco a krásne.
,,Ako si sa vyspala?“ usmial sa do mojej PredHodinouNalíčenej tváre.
,,Perfektne,“ vystrela som k nemu ruku so Chanelom na zápästí, o ktorom si dodnes myslí, že je to moje prirodzené pižmo.

Nie som autentická. Nikdy nebudem. Pretože keby som bola, tak by na mne nemal čo milovať. To tajomstvo, ktoré ma robí takou, aká sa mu páčim. Milujem a manipulujem. Dostávam ho tam, kam chcem. Lebo zmysly klamú.
,,Ja si ťa vôbec nezaslúžim,“ vzdychol, keď mi do vlasov spadol prvý lúč slnka a všetko okolo sa rozsvietilo na ryšavo.
,,Ale ja teba áno,“ usmiala som sa a sociopat v mojom vnútri sa práve urobil.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921747x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy