Založ si blog

Dokončená kapitola

Málokto chápe moje

lascívne onomatopoje

aj tak vám musím niečo povedať

ráno, večer, aj v čase obeda

 

maľujem si svoj ideálny svet

z mojich skutkov a vašich viet

taký ten, žili šťastne, až kým

sa konečne nezobudím.

 

Nesmej sa mi,

a už vôbec nie, keď sme spolu sami,

povedal si Otvor ústa

a dal mi kusnúť priveľkého sústa.

 

Život začína tam,

kde už sa len dobre mám?

Kde končí moja komfortná zóna?

A akú postavu v tom celom hrá vlastne Ona?

 

„Nebuď taká dramatická, 

láska je dar!“

Budem! Manická, fanatická, aj hysterická,

keď podpíšem DNR.

 

Chcem byť ako ty,

scorpio, cancer, aries

používať epicko-lyrické obraty

a sadisticky sa tešiť, že im veríš.

 

Embargo sme uvalili na všetko,

čo by sa mohlo stať,

niet obetí ani svedkov.

Ako SocioemPat&Mat.

 

Hádaj, s kým spíš

a kto s tebou hrá šachy

Ale skôr, ako si predstavíš,

že vyháňam zo šatníka tvoje strachy,

 

Pošli ma už konečne preč

a nasrato stlač enter.

Vstaň, obuj sa a obleč

napíš – „Tak si uži večer“. 

 

Všetko & najlepšie som už raz bola,

nech nie je z toho kauza,

si len dokončená kapitola.

S láskou, Kontroverza

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

čaputová

Prezidentka Čaputová oceňuje uznesenie, ktorým NR SR odsúdila atentát na premiéra

21.05.2024 15:49

Poslanci tým podľa nej urobili potrebný a dôležitý krok k upokojeniu spoločenskej atmosféry.

Mi-8, ukrajinský vrtuľník, vojna na Ukrajine, bojová operácia, Kyjev, vojaci,

Moskva sa nepoteší: Zhabané ruské aktíva zaplatia zbrane a rekonštrukciu Ukrajiny, Slovensko súhlasilo

21.05.2024 15:05

Na zbrane by malo poputovať až deväťdesiat percent výnosov zo zmrazených ruských aktív.

lietadlo, Boeing 777

Smrť na palube Boeingu: lietadlo sa dostalo do silných turbulencií, viezlo takmer 240 ľudí

21.05.2024 14:10

V oblasti búrok v juhovýchodnej Ázii sa však dostalo do silných turbulencií a muselo núdzovo pristáť na medzinárodnom letisku Suvarnabhumi v Bangkoku.

Michal Šimečka

Šimečka: Atentát na Fica nie je bianko šek na okresávanie slobody médií alebo občianskej spoločnosti

21.05.2024 14:01, aktualizované: 15:40

Opozičné hnutie Progresívne Slovensko ocenilo jednomyseľné prijatie uznesenia o odsúdení útoku na premiéra Fica v parlamente.

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 930350x
Priemerná čítanosť článkov: 2907x

Autor blogu

Odkazy