Založ si blog

Pánska záležitosť

Nikto ti nedá toľko, koľko ja ti môžem sľúbiť!
Hej, nikto ťa nedokáže tak znamenite balamutiť…
Ja som tu bol prvý, postav sa, láskavo, do radu!
Týchto machoidných výlevov tam máš ešte hromadu?

 

Kde si ho, maličká, vôbec vzala, preboha?
Na cintoríne nádejí, kde vďaka tebe ležala takmer nebohá…
Drž hubu, poznám ju oveľa lepšie ako ty!
Nevieš o nej nič a to ste spolu prežili vraj všetky životy.

 

A prežijeme ešte zopár ďalších, toto je len fáza!
Možno. Ale JA som aspoň chlap, čo neodchádza.
Zatiaľ som sa predsa vždy vrátil a ona to vie!
Fakt si pyšný, že zbabelé úteky ti nie sú cudzie?

 

Stačí ťa poslať do piče, či chceš rovno cez hubu?
Ja chcem, aby sa to dievča konečne prestalo točiť v kruhu…
Je to náš tanec, nemáš do toho čo kecať!
Myslíš? Ty ju desíš a ja som ju naučil, ako sa nebáť…

 

Prešli sme spolu dlhú cestu, nezabudla, viem to.
Lebo si pamätá všetky traumy. To iba preto. 
Som láska jej života a ty s tým neurobíš nič!
Dojebal si si to sám, kľudne si ďalej krič.

 

Si myslíš, že ťa bude niekedy ľúbiť tak ako mňa?
Snáď nie, nerád by som ju znova dvíhal z dna. 
Prestaň opakovať, že to všetko bola iba tragédia!
Veď si jej, ty kokot, zahasil v očiach všetky súhvezdia!

 

Zato ty bezdôvodne hasíš, aj čo ťa nepáli!
Aspoň ju nenechávam nosiť v rukách svet, keď viem, aké má karpály… 
Čo si o sebe vlastne myslíš, že si taký smelý?
Hlavne si myslím, že keby ste spolu mali byť, tak už by ste chceli. 

 

Na všetko máš odpovede jak z veľkej knihy…
Pretože mňa z nej zaujíma viac, ako len výstrihy.
Nemôžem uveriť, že mám prehrať tento zápas…
Vieš čo? Nechajme ju vybrať, po ktorej ceste chce kráčať. 

 

Ja viem presne, čo chce, veď my dvaja sme jedno!
Maybe… ale ja som jej Teraz a ty jej Nedohľadno. 
Tak mi aspoň sľúb, že na ňu dáš pozor…
Sľubujem, že spravím, čo si nespravil. A už na mňa nehovor. 

 

Hej, páni… ak dovolíte, tiež mám na to názor.
Ty si ten najväčší kus mňa… a do teba som blázon.
S tebou som snívala najviac… a s tebou najviac žila.
Po tebe som liezla ako húsenica… a pri tebe sa na motýľa premenila.

 

Netreba sa o mňa biť, ja už v tom mám jasno.
Ty by si ma rád vyjebal… a ty vidíš moje krásno.
Je mi ľúto, že si smutný… a ty sa mu nesmej.
Život vie byť občas krutý k láske nekonvenčnej.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

parlament, PVV, rokovanie, Robert Fico, Peter Pellegrini, Milan Majerský, Tomáš Taraba

Získa Slovensko všetkých 6,4 miliárd z plánu obnovy? Úradníci vládu kritizujú, Fico sa spolieha na nové zákony

28.04.2024 06:00

Najviac omeškaných míľnikov a problémov s implementáciou opatrení majú rezorty zdravotníctva, spravodlivosti a životného prostredia či vnútra. Slovensko môže prísť o miliardy eur.

Gay, gej homosexuáli, LGBTI, dúhový pochod,

Nový iracký zákon proti homosexualite počíta s trestom až 15 rokov väzenia

28.04.2024 05:49

Cieľom zákona je "chrániť irackú spoločnosť pred morálnou skazenosťou a volaním po homosexualite, ktoré zachvátilo svet".

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922959x
Priemerná čítanosť článkov: 2884x

Autor blogu

Odkazy