Založ si blog

Jeden z tých dní

Je to jeden z tých dní,
keď potrebuješ byť sám so sebou.
Nie som tam ja, ani Oni,
nikto ťa neotravuje s obedom či večerou…

 

Jeden z dní, keď chceš
len tak sedieť v parku a dívať sa do blba.
Keď nezáleží na tom, či si tu alebo preč,
ty si Santiago a svet tvoja veľryba.

 

A ja to viem pochopiť,
lebo som naozaj chytrá.
Viem, že keď sa dáš dokopy,
budeš chcieť, aby som ťa uštipla,

 

lebo bude ťažké uveriť, že som stále tu
a čakám, kedy skončí tvoja nočná mora.
,,Ja som ti zatiaľ vytvorila novú planétu,
a hotová je aj ďalšia kapitola!“

 

Bude to jeden z dní, keď sa spýtaš,
ako sa naozaj mám.
Povieš mi, že si iba príťaž,
alebo soľ do mojich nehojacich sa rán,
ale…

 

Mal by si vedieť, že je to celé úplne inak.
Lebo moje slovo robí múza,
Som tvoje guličkové pero a ty môj pijak.
Od momentu, ako Boh stvoril muža.

 

Máš jeden z tých dní, keď je
akási porucha na kraji galaxie.
A nechcem byť vlezlá, ale vtedy je dobré vedieť,
že to Ja som strážca tvojej fantázie.

 

Že na to celé nemusíš byť sám, len preto,
lebo nevieš, ako byť s niekým.
Sme predsa rovnakí – detto,
keď si hore ty, tak ani ja nespím.

 

A mrzí ma, že to musím povedať,
pretože viem, ako rád si sám.
No Tichá noc je len koleda…
a ešte spolu prežijeme pár čudesných drám.

 

Budem sa priečiť a kopať nohami,
keď si ma hodíš cez plece a odnesieš do kúta.
Asi si trochu aj hlavu postavím
a s určitosťou viem, že budem odutá,

 

lenže my sme už navždy dvaja.
Nemôžeš byť sám, keď sme únia.
Viem, že si z celkom iného kraja
a tak trochu ťa desí moja mánia,

 

ale keby som bola iná, nie som ako ty.
Keby som bola menej blázon
a nebolo so mnou toľko roboty…
Poznám ťa – zmenil by si názor.

 

Už by si ma nikdy neľúbil tak,
že z toho máš nočné desy.
Ani by si necítil tlak,
vždy, keď sa spýtam Kde si?

 

A možno to vyzerá, že to nemáš rád,
no ja ťa fakt poznám.
Je to len „Jeden z tých dní“, kamarát…
keď si proste došiel slovám.

 

Nadýchni sa a rátaj do desať.
Tak, ako ti to vravím stále.
Neutrpí tvoje ego ani noblesa,
zostanú nám všetky dámy, Pane Krále.
Sľubujem.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 924746x
Priemerná čítanosť článkov: 2890x

Autor blogu

Odkazy