Založ si blog

A čo by bolo, keby. . .

A čo by bolo keby
sme sedeli na vrchu sveta celkom sami?
,,S hlavou v nebi
a nohami na zemi? Bez zbytočnej drámy?“
Noo… hej.

 

Keby si sa jedného dňa zobudil dobre vyspatý
a svet bol taký, aký ho chceš mať.
,,Keby sme v ňom boli iba ja a ty
a ostatní nás nemuseli zaujímať?“
Presne.

 

Čo by sa stalo v takom prípade,
povedz mi, fakt to chcem vedieť.
,,Vysvetlím ti to kľudne na príklade,
no trochu ma ruší, že nevieš obsedieť.“
Ups.

 

Čo by sme robili, keby sme mohli
robiť len to, čo sa nám dvom páči?
,,Asi by sme zdochli na vyčerpanie… a od špiny.
Jak dvaja pomätení pankáči.“
True.

 

Možno by sme sa milovali každý deň
a niekedy aj dvakrát.
,,Asi by sme mali kaviareň,
aby si celé dni mala s kým kvákať.“
To by bolo pekné.

 

Ale ja sa chcem rozprávať len s tebou,
nechcem cudzím tlačiť kaleráby do hlavy.
,,Hlavne, že kým som tu nebol,
nebolo dicka, čo by sa nepostavil!“
Drž hubu.

 

No tak ma už nenechávaj samú,
veď ešte je zavčasu…
,,Už z teba mám dojebanú karmu,
dušu, aj bolesti pankreasu…“
Sorry.

 

A čo keby som chcela, aby si bol
druhá polka môjho raja?
,,Tak by som ťa asi posadil na stôl
a o pár mesiacov by sme už boli traja.“
Jeeej.

 

Urob to hneď, nechce sa mi čakať,
vieš, že trpezlivosť nie je moja tajná zbraň.
,,Dobre. Tak ja môžem začať neprestávať,
vždy, keď ti neznesiteľne zachýbam.“
Dík.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 21:03

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 924718x
Priemerná čítanosť článkov: 2890x

Autor blogu

Odkazy