Založ si blog

Disney je klamár

Láska zomiera na nezáujem. V drvivej väčšine prípadov ženskej nevery nejde o to, že by nám chýbal penis medzi stehnami. Záplavu orgazmických sťahov si dokážeme všetky vyvolať rýchlejšie a lepšie samé, popravde. Ale ženy sú závisláčky. Všetky do jedného. Sú závislé na pozornosti, čase a pocite, že sú pre niekoho najkrajšie, najmúdrejšie, najšikovnejšie a najjebavejšie. Nechceme mať doma niekoho, kto je s nami preto, že ho nik iný nechcel. Túžime po chlapovi, ktorý je s nami preto, lebo nechcel nikoho iného. A z týchto preludov sa nedostaneme nikdy, lebo Disney v nás celoživotne túto úchylku podporoval. Spomínate si na rozprávky, ktoré vám púšťali ako deťom? O udatnom superhrdinovi, ktorý zabije draka, preseká brečtany a docvála na plnokrvníkovi až ku dverám našej spálne, aby nás bozkával, kým spíme. Normálni muži nás celoživotne sklamávajú.

,,Ja ťa tak ľúbim,“ šepkala som mu a nadychovala sa vône jeho kože. Spoznala by som ho so zaviazanými očami na koncerte Rolling stones v Copacabanne. Tak veľmi mi vonia. Vonia teplo a pokojne a vyrovnane. Vonia ako deka, do ktorej ma mama ukladala, keď som v noci nemohla spať a ja som si žužľala jej rožtek. Keď sa dieťa narodí, prikladajú ho matke k prsiam, pretože bradavky voňajú rovnako ako placenta. Placenta je ochranný obal, ktorý dieťa chráni a objíma ho zo všetkých strán. Vyživuje a hreje. Ale povedať ,,Si placenta môjho života“ znie dosť čudne aj na mňa, tak hovorím len prosté ,,Ľúbim ťa“.

Nepovedal nič. Iba sa zasmial a pohladkal ma po vlasoch. Nikdy nič nehovorí, keď mu to poviem. Len sa uškŕňa, ako keby mu kdesi na backende išlo ,,Nemám rád, keď to vravíš, ale som príliš slušný na to, aby som ti to povedal“. Myslí si, že to nie je dôležité. Hovoriť také veci. Že láska by sa mala dokazovať skutkami. Tým, že niekto uvarí večeru, umyje podlahu alebo prikryje v noci odkopané kríže. Myslí si, že láska sú čisté ponožky, uhorková limonáda a čokoládová tyčinka zo supermarketu, ktorú si nikdy nezabudne hodiť do košíka, lebo vie, že ich mám rada. Že sa nemýli, neznamená, že má pravdu.

,,Disney ti dojebal celú predstavu o tom, akí majú chlapi byť,“ smiala sa mi Kristína a krútila očami, keď som sa špárala nechtom v tráve, na ktorej sme sedeli.
,,Ja viem, ale nedokážem si to v hlave akosi prestaviť,“ mykla som ramenom a cítila sa ako naivná štrnástka, ktorej chlapec povedal, že ak sa s ním nevyspí, tak ho dostatočne nemiluje.
,,Si úchylná na slová. V tom to je. Keď to nepovie, tak to tak nie je – toto si ty myslíš. Pritom ho nikto nepozná lepšie ako ty. Vieš, že keby ťa nemiloval, tak s tebou nie je. Rozhodne nepatrí k chlapom, ktorí by s niekým žili len preto, aby neboli sami,“ prehodila dlhými vlasmi a namotávala si ich na ukazovák.
,,Nemáš byť náhodou na mojej strane?!“ zagánila som na ňu.
,,To je akože aká strana? Nevážiš si, čo máš doma! Všetky ženy sveta ťa teraz nenávidia, aby si vedela!“ postavila sa, oprášila si svoju šmakóznu single riť a hodila udržateľný téglik do recyklačného koša.

Často sa mi stáva, že sa nestretávam s pochopením. Nie je to moja vina, to ľudia sú málo empatickí. Nedokážu ani na sekundu odstúpiť a pozrieť sa na situáciu mojimi preemocionalizovanými očami. Očami, ktoré už videli tak veľa rozprávok, že jediné, po čom túžia, je prežiť svoju vlastnú.

,,Budeš celý život nešťastná a sama, ak neprestaneš,“ hovorieval mi Kubo vždy, keď ma niečo rozplakalo. Bol to môj kamoš. Už nie je. A keďže Kuba už nemám, tak na mňa zrazu nemá kto byť zlý. Možno preto si myslím, že sú na mňa zlí všetci, ktorí sa nesprávajú tak, ako by som chcela. Štokholmský komplex je zvláštna diagnóza. Núti vás držať si v živote ľudí, ktorí vám ubližujú a keď už sa vám podarí poslať ich do piče, tak vám po čase začnú chýbať, lebo ste si na tú šikanu zvykli. A tak som, kvôli Kubovi, prestala plakať. Úplne. Aby som náhodou neostala nešťastná a sama. Nuž. Sama nie som.

Moja terapeutka ma k dnešnému dňu stála 3 920€. A dozvedela som sa len to, že nežijem v realite a moje očakávania od iných ľudí sú absurdné. To mi hovorili kamaráti, rodičia, učitelia, kolegovia a frajeri celý život. A úplne zadarmo. Niekedy premýšľam, čo by sa stalo, keby som na otázku „A čo si čakala?!“ začala odpovedať. Pravdivo.

,,A čo si čakala?“
,,Že so mnou budeš spávať častejšie ako raz za týždeň.“

,,A čo si čakala?“
,,Že si namiesto pripičených psov dáš na prvé miesto v rebríčku mňa.“

,,A čo si čakala?“
,,Že keď si si ma chcel vziať, tak ma asi miluješ.“

,,A čo si čakala?“
,,Že keď si tvrdil, že máš veľký kokot, tak vydá na viac ako do jednej ruky.“

A tak.

Moja neschopnosť byť k ľuďom úprimná je asi spôsobená tým, že ma nikto nikdy nenechal dohovoriť. Všetci žijú v kódoch a myslia si, že vedia všetko najlepšie. Že to, čo hovoria iní ľudia, nie je ani zďaleka také dôležité, ako to, čo si oni sami myslia. Dalajláma povedal, že ak budeš hovoriť, budeš len dookola opakovať to, čo už vieš. Ale ak budeš počúvať, možno sa dozvieš niečo nové. Môžem s určitosťou povedať, že ľudia v mojom okolí nič nové počuť nechcú.

Láska zomiera na nezáujem. Na chvíle, keď ja stojím vo dverách v podväzkoch a ty mi povieš, aby som si šla radšej niečo prečítať. Na noci, keď sa ja k tebe priviniem a ty ma nechtiac udrieš lakťom do rebier, lebo nemáš rád, keď ťa čosi obmedzuje. Na myknutia ramenom, keď sa spýtam, či môžem ísť na kávu s bývalým. Láska zomiera každý deň, keď ti ja hovorím, aký si krásny a ty sa mi len smeješ.

,,Kvôli ženám ako ty sa vedú svetové vojny,“ pristálo mi na displeji telefónu, ktorý keby bol tak smart, ako sa tvári, nikdy by nedopustil, aby sa ku mne taká správa dostala. Hodila som ho na stôl a pritisla sa k chlapovi, za ktorého som sa roky modlila ku všetkým svätým, v ktorých neverím. Bozkávala som mu krk a hladkala žilnaté predlaktia, kým drtil nejakú onlinovku.
,,Keby si radšej dala prať,“ vzdychol. Stiahla som sa do klbka ako morská hviezdica, keď do nej pichnú špendlíkom. ,,A prestaň sa urážať za každú pičovinu,“ prekrútil očami.

Vstala som, pozbierala všetky špinavé handry, čo sa nám váľali po byte a dala ich vyvariť na 90ku, aby som zničila všetok život, ktorý na nich bol. Toto je môj spôsob pasívnej agresivity. Pranie na vysokej teplote! Zapla som práčku a keď začala napúšťať, sadla som si vedľa nej a zložila hlavu do dlaní.

,,Budeš celý život nešťastná a sama, ak neprestaneš,“ hovorieval mi Kubo vždy, keď ma niečo rozplakalo.
Nuž. Sama nie som.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911708x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy