Založ si blog

Vymazané

Sedela som na balkóne a dívala sa do nikam. Fajčila som tretiu cigaretu, sŕkala zabudnuté pivo rovno z fľaše a bezprízorne sa dívala na monitor svojho počítača.
Vraj: „Ostaňme priateľmi, dobre?“
Rozklikla som si záložky a scrollovala.

Sľúbila som sama sebe, že sa na to nenechám Katarínou zmotať, ale nešlo to inak. Naozaj som chcela byť jeho ženou.
Ten kaštieľ v Tomášove vyzerá nádherne. Má obrovskú záhradu, v ktorej môžu byť okrúhle biele stoly a altánok s popínavými orchideami.
Vymazané.

Pnina Tornay šije nádherné svadobné šaty. Princeznovské, biele, také, z ktorých sa žena nikdy nechce vyzliecť, lebo vie, že už nikdy viac si ich nebude môcť obliecť. Radko z SNDčka povedal, že mi ich ušije a rád. Radko je šikovný, šil aj pre Domču. Bola krásna.
Vymazané.

Tomáš Kraus dováža z Holandska nádherné tulipány. Viem to, lebo raz, keď mala Marry rozlúčku so slobodou, tak sme jej nimi vyzdobili celý striptízový bar. A potom mi ten krásny striptér povedal šušľavým tónom, že on si ich pár vezme domov, aby urobil frajerovi radosť. Vraj, či mi to nebude vadiť. Nevadilo.
Vymazané.

Vo Viedni je obchod, ktorý poznám vďaka Petrovi. Dajú sa tam kúpiť krásne obleky a úpravy robia namieru. Milujem mužov v oblekoch. Tmavomodrých, napríklad. S touto košeľou a týmito topánkami. Hm.
Vymazané.

Nikdy som nechcela bývať pri lese, lebo les sú divné zvuky, fauna a flora. A nič z toho ma neláka. Ale v Dúbravke ktosi predával nepodmytý dom za celkom prijateľnú cenu. A mal štyri spálne, kuchyňu, obývačku a dvojizbový byt nad garážou pre jednu alebo druhú Katku.
Vymazané.

Kubo povedal, že je divné, keď ľudia dávajú deti do štátnych škôl. Vraj všetci, ktorí niečo znamenajú, dávajú deti do súkromných a pília mu s tým uši. Podľa mňa je to gymnázium na Grösslingovej parádne. A môj díler býva hneď vedľa, nemala by som to po deti zas až tak ďaleko…
Vymazané.

Pelikán má ešte stále dobré ceny leteniek do NY na vianočné návštevy. Myslela som, že nepôjdem sama, spoznám americkú Lindu a slovenského Peťa, dám si kremrolu u Buddyho a potom ma bude mať kto nasúkať nazad do lietadla, aby som mala istotu, že mám dôvod sa vrátiť.
Vymazané.

Jediný povolený mužský šperk sú vraj hodinky. Pod stromčekom by vyzerali presne tak, ako na hrubom zápästí. Elegantne, jednoducho, štýlovo, klasicky.
Vymazané.

21 622 správ. Desiatky hodín telefonátov. A stovky hodín balkónových dialógov.
Vymazané.

Toho všetkého sa dokážem zbaviť. To všetko môže ísť preč z môjho zorného poľa, môjho počítača, mojej hlavy… len ten skľučujúci pocit, že ma nikdy nikto nesklamal viac ako Ty, vo mne ostáva.
A nedá sa zmazať.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921110x
Priemerná čítanosť článkov: 2878x

Autor blogu

Odkazy