Založ si blog

Neviditeľná

Zostala som stáť vo dverách a dívala som sa ako spíš. Nikdy si nemal to srdce mi to zakazovať, lebo vieš, ako sa mi páčiš, keď si prirodzený. Jednu nohu vystretú a druhú pokrčenú na paplóne. Podišla som k oknu a otvorila ho, mal si tam strašne vydýchaný vzduch.
Na chvíľu som si ľahla za teba, aby som ti svojim bruchom zohriala holé kríže. Okopírovala som siluetu tvojho tela, boli sme celkom rovnobežní. Pritisla som sa ti prsiami k chrbtu a opatrne ťa pobozkala na zátylok. Bolo mi trochu do plaču, ale nechcela som ťa zobudiť, tak som prehltla vzlyk a opatrne prešla bruškami prstov po tvojom ramene, predlaktí, až k tvojim bruškám… chvíľu som na nich zakrúžila a potom som nám ich poprepletala.

Zaborila som nos do tvojich vlasov a nasala vôňu, ktorú som vždy vdychovala po ránach, keď už si neležal vedľa mňa, ale vankúš bol ešte teplý. Zahmýril a usmial si sa. Ktovie, čo ti behá po rozume…

Postavila som sa a prešla na druhú stranu. Chcela som ti vidieť do tváre. Nikdy mi nestačilo iba sa dívať… veď vieš. Vystrela som ukazovák a prešla po kontúre tvojho malého nosa. Opatrne k perám a palcom som ich obe rozvlnila. Nabrali zvláštny tvar, vyzeral si smiešne. Nahla som sa a čosi som ti šepla do ucha. Potom som ťa pobozkala na horúci lalôčik a vstala som.

Prehodila som ti cez chrbát deku a vyšla zo spálne. V kuchyni bola v drese jedna neumytá šálka. Vyhrnula som si rukávy a začala ju drhnúť. Akoby tam namiesto kávových usadenín bola všetka moja láska a ja som sa ju snažila odtiaľ dostať preč. Nešla. Zažierala sa do stien ešte viac a ja som hystericky otvorila balkón a s uvoľňujúcim krikom ju vyhodila von. Neviem, prečo to teatrálne gesto, že sa rozbila neznamená, že škvrny z jej stien zmizli. Práve naopak, je ich teraz oveľa viac, kúsky šálky sa trbliecu vo svetle pouličnej lampy a vysmievajú sa mi.

Čosi si zo spánku zamrmlal. Prišla som do spálne. Sedel si na posteli, hlavu si mal sklonenú v dlaniach, akoby si nad niečím tuho rozmýšľal. Vstal si, podvedome si dlaňou prešiel po bruchu a s neprítomným výrazom vošiel do kúpeľne. Po chvíli si sa vrátil, ľahol si si naspäť, prikryl chrbát a zaspal si. ň

Potichu som privierala dvere na spálni a chystala sa na odchod.
„Tú šálku som mal veľmi rád, už mi také veci nerob, maličká,“ zamrmlal si, otočil sa na druhý bok a zaspal.
Tak dlho sa snažím byť neviditeľná a zabúdam nato, že ty máš skrátka iba príliš dobrý zrak…

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 921755x
Priemerná čítanosť článkov: 2880x

Autor blogu

Odkazy