Nočný let

Mám v moci tvoje noci.
Tak čo, aký je to pocit,
že tam, kam sa bojíš vkročiť,
mám všetky právomoci?

Dívam sa z okienka do tmy,
poznačená žúrmi a rokmi,
obklopená idiotmi,
znavená mentálnymi hrotmi.

Sadneš si do uličky
vedľa starej známej huličky?
Rozdýchaj to, pomaličky,
leto vraj nerobia ani dve lastovičky.

Máme pred sebou dlhú cestu.
Nevyhneme sa tomu gestu,
sľúbili sme to tomuto mestu
pocitov psychotických paletu pestrú.

Je toho veľa, čo mi povedať chceš.
Tak ťa teda počúvam, taká ja som, šak vieš…
Toto bol spektakulárne nečakaný clash,
let číslo 124, New York – Budapešť.

If it’s not Boeing, I’m not going,
s tou vetou si ťa navždy onomato-pojím,
je to dávno, to si bol ešte mojim
a ja som ti rozprávala, čoho všetkého sa bojím.

Budeme tu sedieť dvanásť hodín.
To je asi tak trilióndvesto stotín,
už teraz nám chýba nikotín a morfín,
a láska je stále náš obľúbený toxín.

Osud má s nami vlastné plány,
nemôžeme tvrdiť, že nám bráni,
sme jeho obľúbení kumpáni…
Smutné Princezné & Prízemní Kapitáni.

Cintorín posledných nádejí

22.09.2024

Tvárim sa, že sa nič nedeje, že všetko je presne tak, ako má byť, no keď zomrú posledné nádeje, môžeš si na ich popole čosi postaviť. Som ten typ človeka, čo kŕmi cudzie mačky. Taká tá osoba, ktorú keď zháňaš, nájdeš ju aj poslepiačky. Drží v ruke pohár s rumom a vraví: Tak na nás! Realita nám preteká cez prsty spojené, krutá pravda je, že [...]

Mnohovesmír šialenstva: Polykula

15.09.2024

,,Koľko mužov je príliš veľa mužov?“ spýtala som sa chalanov roztrúsených po verande. Zasmiali sa. V tejto skupine je to veľmi intertextuálny humor. Ale v závere sa budete smiať tiež, sľubujem. Peťo sedel na záhradnej hojdačke s pivom v ruke a díval sa do diaľky. ,,Neviem, záleží, kto sa pýta… ak ty, tak by som povedal, že asi dvesto,“ napil sa. Našla [...]

Napočítam do tri

05.09.2024

Vzduch sa vôbec nehýbal. Okná otvorené na kríž nepomáhali, bolo dusno a horúco. Počula som potichu buchnúť vchodové dvere, ale ani som sa nepostavila. Bolo mi zle. Bola som v tej fáze cyklu, keď vzpriamiť sa znamená olympijský výkon. Ležala som na posteli a z počítača položeného na perine na mňa rozprávali Gilmorky. Nezamýšľala som sa nad tým, prečo prišiel môj [...]

Zelenskyj, Meloniová, Michel

ONLINE: Kyjev odmieta, že chce jadrovú bombu. Hovorí o nejadrovom odstrašujúcom strategickom balíku

18.10.2024 06:40

Nejadrový odstrašujúci strategický balík, ktorý by chcela mať Ukrajina na svojom území, môže zahŕňať rakety schopné strieľať až za Ural.

Nemecko, fabrika, nemecký priemysel

Nemecká ekonomika padá na kolená. Čo vylieči "chorého muža Európy"?

18.10.2024 06:00

Motor európskej ekonomiky sa zadrhol. Nemecké hospodárstvo je v dlhodobej recesii a nedarí sa ho oživiť.

SR vláda 46. zasadnutie BAX

Taraba má plán na medvede, chce viac zasahovych tímov. Bude to efektívne posilnenie či skrytá regulácia?

18.10.2024 06:00

Najkritickejšia situácia je v Žilinskom kraji, ale aj v okolí národných parkov.

Joe Biden

Do Berlína pricestoval prezident USA Joe Biden, stretne sa so Scholzom

17.10.2024 22:43

Piatkové stretnutie so Scholzom bude prvou bilaterálnou návštevou Bidena v Nemecku od začiatku jeho funkčného obdobia.

kontroverza

Všetko sa to stalo. Niečo naozaj, niečo iba v mojej hlave. Tieto príbehy vznikli potme. A tak by ste ich mali aj čítať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 327
Celková čítanosť: 979944x
Priemerná čítanosť článkov: 2997x

Autor blogu

Odkazy