Založ si blog

Naposledy

Niekedy si myslím, že je to naposledy,
čo sa na teba usmievam v dave cudzincov.
Poznáš ma, nepotrebuješ nápovedy,
keď ide o sumarizáciu mojich deliktov.

 

Premýšľam o tom dosť často,
o veciach, ktoré prídu potom
Vraj to súvisí s osobnostným rastom,
dať svojmu starému životu zbohom.

 

Dívať sa na to, ako to končí,
ma ale fakt vôbec nebaví.
Nič dobré mi nečíha z očí
a ty si zrazu strašne zvedavý.

 

Nechcem ti povedať, ako sa cítim,
dával by si mi nevyžiadané rady,
no vedz, že často ležím v prítmí
a snažím sa ujsť démonom z hlavy.

 

Asi som v depke, tak, ako všetci,
nikoho nebaví tento smutný svet.
Ale to prejde, vyriešim pár vecí
a umlčím svoj mentálny Lazaret.

 

Bojíš sa o mňa a ja ťa chápem,
nie je na mňa práve pekný pohľad,
nemám žiadny literárny hárem,
bol to fakt mylný predpoklad.

 

Niekedy si myslím, že je to naposledy,
čo niečo klepem do ticha noci,
ale skončí to vždy rovnako, ako vtedy…
Zase ma zobudí ten nutkavý pocit.

Bež ako o život

11.06.2024

Nerada mením svoje zvyky. Keď sa v niečom udomácnim, očakávam, že to tak zostane navždy. Či už ide o vzťahy, jedlo alebo bežecké trate. Keď som pred rokom naposledy bežala po tejto dráhe, položila som donuty na smetiak a rozlúčila sa s Filipom. Jeho žene sa nepáčilo, že chodí behať s niekým, kto má prsia, tak sa prišiel rozlúčiť. Je to valídny argument. Nebola som [...]

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Migranti / Hraničný priechod /

Z Mexika do USA sa nelegálne pokúšalo dostať 1,4 milióna ľudí

17.06.2024 09:04

Podľa inštitútu bolo medzi utečencami a migrantmi aj približne 3000 maloletých bez sprievodu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini ako vrchný veliteľ ozbrojených síl: Vojakom nerozkáže, no môže vyhlásiť vojnu

17.06.2024 08:00

Peter Pellegrini sa od sobotňajšieho poludnia nestal len prezidentom Slovenska, ale aj vrchným veliteľom ozbrojených síl.

Peter Pellegrini, slávnostný obed, inaugurácia

Pellegrini bude iný prezident ako Čaputová. S čím prichádza a kam budú smerovať jeho prvé kroky?

17.06.2024 07:00

Kým prezidentka Čaputová niesla do paláca odkaz právneho štátu či témy spojené so životným prostredím, Pellegrini prináša témy mieru a upokojenia.

vojna na Ukrajine, mierový summit, Švajčiarsko, Giorgia Meloniová

ONLINE: Meloniová: Ak Rusko neprijme mierové podmienky, prinútime ho. Hrozí Ukrajincom elektrina len na pár hodín denne?

17.06.2024 06:25, aktualizované: 08:55

Ak Rusko nebude súhlasiť s podmienkami mierového summitu, prinútime ho, aby sa vzdalo, tvrdí talianska premiérka Georgia Meloniová.

kontroverza

I know the voices in my head aren’t real, but sometimes their ideas are absolutely awesome.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 321
Celková čítanosť: 941158x
Priemerná čítanosť článkov: 2932x

Autor blogu

Odkazy