Založ si blog

#FriendZone

Ľahol si vedľa mňa a jeho obrovský chrbát vyzeral ako plátno, na ktoré sa dá maľovať končekmi mihalníc donekonečna. Schúlila som sa mu v náručí, prechádzala nechtami cez znamienka na ramenách a privierala oči pokojom. Zahľadel sa mi do dúhoviek, usmiala som sa na neho a šťastne mu zaborila prsty do vlasov.
,,Ty máš v sebe strašné temno,” vytrhlo ma z nadšenia.

* * *

Vyzliekal si tričko a pobehoval po kuchyni, lebo jeho neuróza bola na historickom maxime.
,,Myslíš, že urobila dobre, že ma nechala?” pozrel sa na mňa smutne.
,,Potrebuješ sa dať doporiadku. Poď ku mne,” rozpažila som.
,,Si miláček, vieš?” pobozkal ma na čelo.
,,Cez víkend robím narodeninový žúr s Alexom, tak ťa oficiálne pozývam, prídi sa rozbiť,” usmiala som sa.
,,No mal som ísť do Jasnej s chalanmi, ale ak príde aj ona, tak to zruším.”
Zarazene som sa na neho pozrela a zrvaštila čelo.
,,Odpoveď lepšieho kamaráta asi mala byť, že rád prídem, lebo máš narodky, však?”

* * *

Rio mal už rok. A ja som ho ľúbila skôr, ako prišiel na svet. Skôr, ako sme vedeli, či bude v poriadku. Ako vlastné dieťa. Ako polovicu Kubovho genofondu, ktorý som zbožňovala tretinu svojho života.
,,Chcem vidieť malého, vezmime ho von.”
,,Malý sa s cudzími nestretáva.”
,,Sme kamoši deväť rokov…”
,,No, ale viac-menej internetoví, nikdy sme sa veľmi nestretávali.”
,,Ale nie z mojej iniciatívy.”
,,A čo by si akože chcela? Sedieť s nami pri vianočnom stole?”

* * *

Zabzučal mi tinder a ja som sa zasnene zadívala na displej.
,,Hen, aký týpek ma volá von!” ukázala som Denisovi fotku.
Opretý o gauč sa na ňu zadíval s pivovou fľašou v ruke.
,,Tento volá von teba?” nechápavo sa na mňa pozrel.
,,Díky, kámo.”
,,Bože, či som kokot… mohol som sa menej začudovať, čo?”

* * *

,,Inak a čo to ty píšeš vlastne na ten blog? By som si aj prečítal.”
,,Poviedky.”
,,Jáj… a ja že to s tým písaním myslíš vážne a nie že riešiš takéto pičoviny.”

* * *
Po polroku pravidelných terapií a investície stoviek hodín voľného času si na mojom balkóne zapaľoval fajku a krútil očami pri všetkom, čo som mu povedala.
,,Prečo si ku mne taký? Bola som tu vždy, keď si ma potreboval.”
,,Ty si myslíš, že za tebou chodím, lebo ťa potrebujem?”
,,A nie?”
,,Nie. Nikdy som ťa nepotreboval. Som tu, lebo sa mi chcelo.”
,,Aha. Som voľnočasová aktivita?”
,,To si povedala ty.”
,,A ty hovoríš čo?”
,,Že prestaň byť hysterka.”
,,Ja som hysterická?”
,,Môžeš byť rada, že tu vôbec som a ešte do mňa pičuj!”
,,Prosím?”
,,Nemusíme sa vlastne spolu baviť vôbec, mňa z toho nejebne.”

* * *

,,Vlk pozval baránka, aby mu povedal, že ho zožerie.
V komuniké oznámili, že rokovali o otázkach zaujímajúcich obe strany,”

prečítala som si na záchodoch v bare, v ktorom som grcala vodku s džúsom, ktorú do mňa nalial súcitný barman.
Ale vlasy mi nemal kto držať…

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919619x
Priemerná čítanosť článkov: 2874x

Autor blogu

Odkazy