Založ si blog

2: 1 pre lásku

,,Láska?“ zavolala som.
,,Áno?“ ozval sa Bruno z kuchyne.
,,1:0!“ skríkla som.
,,Do riti,“ zahromžil.
Hrali sme hru, ako často ho dokážu moje psychohry nachytať a vysvetlia mu, že je človek. Napríklad niekto, kto nechce, aby ste ho tak oslovovali, nezareaguje. Trafená hus, viete ako.
,,Chýbala som ti?“ prehodila som mu ruky okolo krku. Stál so svojimi vo vreckách a len sa na mňa uškŕňal.
,,Ani trochu,“ nedokázal udržať kútiky úst. ,,Dobre. Možno,“ mykol ramenom.
,,Až tak?“
,,Bol som len hladný a lenivý, nenamýšľaj si.“
,,Ty si mal návštevu?“
,,Ja? Kde by som ju vzal…“
,,A odkiaľ máš kvety.“
,,To sú tvoje.“
,,Mne niekto poslal kvety?“ vyjavene som stála pred veľkou kyticou uprostred stola.
Bruno si nervózne odkašľal.
,,To sú od teba?“ prekvapene som sa začala zajakávať.
,,Hej,“ otočil sa k monitoru.
,,Ja zomieram?“ prižmúrila som oči.
,,Vieš čo, keď si takáto, tak radšej…“
,,Pšššt!“ pritisla som mu ukazovák k perám. ,,Ďakujem za kvety, sú krásne a ty si úžasný,“ pobozkala som ho.
Nadýchol sa, že by si zaprotestoval, ale už mu to akosi nešlo.
,,Rád som ťa potešil,“ usmial sa.
,,Som do teba, vieš?“ objala som ho a on vždy, keď to urobím, akosi zvláštne vzdychne. ,,Vadí ti to?“
,,Nie, len na to nie som zvyknutý.“
,,Ani ja som nebola. Na výške ma to naučili. Odvtedy s tým nedokážem prestať!“
,,Tam z teba urobili toto?“
,,Uhm.“
,,Nikdy nepriznám, že som to povedal a je to rozhodne mimo záznam, ale tá škola musela byť skvelá,“ usmial sa a vyzeral ako chlapec z vedľajšej ulice, čo vám nedopatrením spadol do friend zony.
,,Matfyzák uznal kvality umeleckej školy… ja proste… držte ma,“ teatrálne som sa chytila za čelo.
,,Drama queen,“ zasmial sa a uhryzol ma do líca.
,,Čo by si chcel na Vianoce?“
,,Ja už všetko mám. A ty?“
,,Chcem si s tebou zahrať Simsov,“ mykla som ramenom.
,,To chceš na Vianoce?“
,,Hej.“
,,Chceš stavať dom, však?“
,,Uhm.“
,,Hniezdila by si?“
,,Uhm.“
,,So mnou?“
,,Uhm.“
,,Teba to neprešlo?“
,,Malo ma to prejsť?“
,,Nie, len sa pýtam.“
,,Nepýtaj sa na sprostosti.“
,,A aké otázky by sa ti páčili?“
,,Či si ťa vezmem a tak.“
,,Ty to na mňa zase skúšaš!“
,,Kurnik šopa. 1:1.“
,,Ale skoro si ma dostala…“ zasmial sa.
,,Ako si zistil, že je to pasca?“
,,Ty by si nechcela, aby som to urobil pod nátlakom.“
,,Alebo tak celkovo, aby si to urobil,“ pozrela som sa na neho znechutene.
,,Fakt?“
,,Ty si myslíš, že si ťa chcem vziať?“
,,A nie?“
,,Prečo by som ti to robila?“
,,Nerozumiem.“
,,Ty na také čosi ani neveríš, prečo by som mala čakať, že by si to urobil? Moje očakávania sú reálnejšie, ako by si si myslel… tá umelecká škola zo mňa nevymlátila všetko rácio,“ nahla som sa a pobozkala ho na líce.
,,A keby som na také veril?“
,,To by bolo iné.“
,,Porozprávaj mi.“
,,O čom?“
,,O tom, aké by to bolo, keby som tomu veril.“
,,Asi zábavné. Už by si nikdy nemusel spať sám. Ale mohol by si,keby si chcel.Ale ty by si nechcel.“
,,Prečo si to myslíš?“
,,Lebo dlho spíš sám. A si vanilkáč.“
,,Radšej pokračuj, kým sa nerozčúlim.“
,,Zlatý.“
,,No tak nemusel by som spať sám… iné benefity manželstva?“
,,No, napríklad… pravidelný sex.“
,,Teba bez prsteňa treba ukecávať, mi chceš povedať?“ rozosmial sa.
,,Raňajky do postele.“
,,Nemám rád jedlo v posteli a ty si z jedla v posteli doslova šialená, raz som našiel omrvinku na plachte a mal som záchvat. Potom som pochopil, že tu nie si!“
Rozosmiala som sa tak nahlas, že do toho začali štekať psy.
,,A ešte mi aj plašíš zvery!“
,,Hlavne, že ty sa už neplašíš,“ pozrela som sa mu do očí a on uhýbal, kým sa mi nezastabilizoval v pohľade. ,,Nepotrebujem šuter, aby som vedela, že si môj.“
,,Nevrav.“
,,Toto sú tie jediné ústa, ktoré ti hovoria, že ťa milujú,“ našúplila som pery.
,,2:1. Do riti,“ zahryzol sa mi do spodnej pery a ja som vyhrala viac, ako len vymyslenú psychohru.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 922234x
Priemerná čítanosť článkov: 2882x

Autor blogu

Odkazy