Založ si blog

Chladím ti pivo, zastav sa

,,Ahoj.“
,,Ahoj.“
,,Neverila som, že mi zdvihneš.“
,,Potrebuješ niečo?“
,,Hneváš sa?“
,,To je jedno.“
,,Nie je.“
,,Tak asi hnevám.“
,,Máš odo mňa v maili čosi, čo by ťa mohlo zaujímať.“
,,Čo také?“
,,Môj masívny nesúhlas s tým, čo tu predvádzaš.“
,,Ten som si už vypočul včera.“
,,Tento má trochu inú rétoriku.“
,,Lebo si triezva?“
,,Napríklad aj preto.“
,,Neskôr si to pozriem.“
,,Bruno?“
,,Čo?“
,,Ľúbim ťa, aj keď si blbec.“
,,Iba ty dokážeš kompliment a urážku povedať v jednej vete a tváriť sa, že je to normálne.“
,,Aj ty ma ľúbiš, však?“
,,Na tom nezáleží.“
,,Mne áno.“
,,Neodpoviem ti.“
,,Ale ja viem, že hej.“
,,Tak načo sa pýtaš?“
,,Lebo raz to musíš povedať.“
,,Nikdy nič nemusím.“
,,Koľko záporov dokážeš dať do jednej vety?“
,,Všetky.“
,,Napína sa ti sánka?“
,,Potrebuješ ešte niečo, či sa mi len vysmievať?“
,,Chýbaš mi.“
,,Ja viem.“
,,Prídeš večer? Dám ti chladiť pivo.“
,,Mám vlastné.“
,,Ale to odo mňa bude sprevádzané mojou spoločnosťou.“
,,A to moje bude sprevádzané tichom. Mám rád ticho.“
,,A máš rád mňa?“
,,Mám.“
,,Tak prídi.“
,,Ale včera sme…“
,,Včerajšok zhltla história.“
,,Nie som si istý.“
,,Je mi zima.“
,,Tak sa obleč.“
,,Si zlý.“
,,Ako vždy.“
,,Ale ja si nezaslúžim, aby si bol.“
,,Neznášam, keď to proti mne používaš.“
,,Budem ťa čakať.“
,,Nepovedal som, že prídem.“
,,Ale ani, že neprídeš. Tak zatiaľ.“

Zložila som.
Ľahla som si do postele v ružovom pyžame so žirafou na prsiach a dívala sa na hodiny na rúre. Zväčša mu to netrvá dlhšie ako hodinu. Ale dnes ma asi bude chcieť vytrápiť. Lebo nič na svete nie je krehkejšie, ako mužské ego.
Prepáč, že som ti stúpila na odtlak, Bruno.
Ale mám náplaste s donutkami, ak ti to pomôže.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919518x
Priemerná čítanosť článkov: 2873x

Autor blogu

Odkazy