Založ si blog

Hackol som ti dušu

,,V tomto bare by som chcela byť nahúlená,“ dívala som sa na hnedo-fialové steny porastené brezou.
,,Vaše prianie je nám rozkazom,“ povedal územčistý barman, ktorý keby mal dva metre, tak by mi svojimi obláčikovými prsiami a obrovským chrbtom niekoho nápadne pripomínal. Vzdychla som si pri spomienke a potriasla hlavou.
,,Ty si sa sem dnes prišla mega rozbiť, čo?“ spýtala sa ma sediac s nohami na stole.
,,Ale šak si potrebovala terapiu, preto som tu,“ mykla som ramenom.
,,Jasné, ale ako sa tak na teba pozerám, tiež by ti dáku bolo treba.“
,,Mám výpolročie,“ zodvihla som poldecák jamajského rumu a pozrela na ňu: ,,Tak na lásku, dear,“ usmiala som sa.
,,On sa neozval, čo?“ vzdychla.
,,Včera. Zoskratoval, povedal, že ma má rád a už o ňom viac nebolo počuť,“ mávla som na barmana, že to chceme ešte dvakrát.
,,On je z čoho taký zmätený?“ zamračila sa.
,,I fucking dont care,“ zapálila som si cigaretu.
,,Ja ho možno chápem. Nevie, čo chce. Teda, vie, ale desí ho to. Budeš to s ním mať ťažké. Ale ak ti za to stojí, tak to vydrž,“ hlas jej zanikal v hlasnej hudbe.
,,Ale ja nemám čo vydržať. Spáva s inými ženami, ozýva sa, len keď má pocit, že ma už stráca a vždy, keď idem o krok bližšie, on ide o desať dozadu. Môžem robiť čokoľvek, nič sa nemení. Love is not enough,“ mykla som ramenom.
,,Odkedy sme si sem sadli, tak si predstavujem, že by sa tu objavil,“ rozosmiala sa.
,,Ty by si fakt nemala piť a húliť zároveň,“ zasmiala som sa tiež, keď som sa zahľadela na výklenok, ktorý poskytoval istú zvláštnu formu súkromia. Boli sme síce súčasťou toho baru, ale úplne oddelenou societkou.
,,Prišiel by, že… čau, mám okuliare na vnútornú krásu a tú tvoju už nemohli vydržať, tak som ti hackol dušu a zistil, kde si,“ nahodila zamatový preexponovaný hlas.
,,Tak som ti hackol dušu… odpadnem,“ smiali sme sa nahlas.
,,Ktorý by to mohol byť?“ mykla hlavou smerom k partii chlapcov.
,,Ani jeden, on sa nepohybuje v tlupe,“ usmiala som sa.
,,Ale fyzicky! Ktorý?“
,,Ani jeden, sa na nich pozri, vyzerajú všetci rovnako a majú tie hlúpe výrazy v tvárach. Myslia si, že je to sexy,“ usmiala som sa ľútostivo k partii chlapcov.
,,Kedy ideš do toho Brna?“
,,Budúci piatok.“
,,Dám ti jednu taštičku pre kamošku, vezmeš jej?“
,,Jasné,“ odpila som si z piva v pohári na stopke. Posh.
,,A Brunovi povieš, že ideš s Alexom na celý víkend?“
,,Prečíta si.“
,,Ho jebne.“
,,Možno, ale neprizná. Ani to, že to čítal, ani to, že ho z toho ide poraziť.“
,,Prečo na neho tak žiarli?“
,,Ja neviem. Vraj o ňom priveľa rozprávam. Ale trávim s ním v tom kancli desať hodín denne, o kom mám rozprávať? Okrem toho, hovorím aj o iných kolegoch…“
,,Ale tvoji iní kolegovia sú ženy a gayovia,“ poznamenala.
,,To je síce pravda, ale rozprávala som mu o kope mužov a… vlastne, žiarlil skoro na všetkých, ale toto je extrém. Stačí Alexa spomenúť a už sa mu rozširujú nosdry. Je to smiešne,“ pokrútila som hlavou.
,,Cíti prirodzené ohrozenie dominantným mužom, s ktorým tráviš celé dni, nič smiešne na tom neni.“
,,To, v akom stave je náš vzťah,je jeho vina. Vôbec ho nebudem ľutovať kvôli tomu, že sa nevie rozhýbať.“
,,Drsná si, keď si najebaná,“ zasmiala sa.
,,Sere ma. Príde, povie, že ma má rád a potom má v piči. A ešte sa tvári, že o tom netreba furt hovoriť, šak vlastne o nič nejde.“
,,Chlapi sú takí…“
,,To je úplná blbosť. Niektorí chlapi takí vôbec nie sú. Od niektorých chlapov dostaneš presne to, čo chceš. A niekedy aj čosi navyše. Mám krásnu dizajnovú lampičku, kancelárske kreslo a keď ide urobiť kávu sebe, prinesie aj mne. Alexa o nič prosiť netreba!“
,,Ale keby si chcela, aby ťa bezbreho miloval, možno by bolo treba…“
,,Bruno mi ani neprišiel povedať Čau. A to máme sviatok,“ mykla som ramenom.
,,Možno o tom nevie.“
,,Ale vie… a nezastávaj sa ho už.“
,,Nezastávam sa, len hľadám vysvetlenia. Nechce sa mi veriť, že je natoľko jebnutý,“ odpila si z piva.
,,Môže zato môj nahovno firewall,“ zahasila som cigaretu, žmurkla na čašníka a dezinfikovala si jamajským alkoholom hacknutú dušu čo to šlo.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919573x
Priemerná čítanosť článkov: 2874x

Autor blogu

Odkazy