Založ si blog

Medová

,,Nemala by si tu byť.”
,,Ale mala.”
,,Vie o tom niekto?”
,,Nie.”
,,Prečo? Hanbíš sa za mňa?”
,,Sľúbila som ti, že o tebe nikomu nepoviem.”
,,Vždy plníš sľuby?”
,,Úplne vždy.”
,,Nie som dobrý človek, však?”
,,Prečo ti na tom záleží?”
,,A záleží na tom tebe?”
,,Mne záleží na tebe.”
,,Prečo?”
,,To je tvoja najčastejšia otázka.”
,,Tak mi odpovedz. Pravdu.”
,,Ešte na ňu nie sme pripravení.”
,,Myslíš?”
,,Viem. Si rád, že som tu?”
,,Inak by si tu nebola.”
,,Nemôžeš povedať len áno?”
,,Nemusím hádam odpovedať na veci, ktoré sú zrejmé.”
,,Niekedy ich potrebujem počuť.”
,,Som rád, že si tu.”
,,Dobre.”
,,Si rada, že si tu?”
,,Nikdy som nebola radšej, ako teraz. Nebola v zmysle bytia.”
,,Preháňaš.”
,,Ani trochu.”
,,Je to ale zvláštne.”
,,Čo?”
,,Že som naozajstný.”
,,Ty si si myslel, že som si ťa vyfabulovala?”
,,Občas som v to dúfal.”
,,Prečo?”
,,Lebo by som niekedy rád veril, že nie som taký, aký som.”
,,Bude ti vadiť, ak sa ťa dotknem?”
,,Kde?”
,,Na ruke.”
,,Tam môžeš.”
,,Môžem si prepliesť prsty s tvojimi?”
,,A si si istá, že to chceš?”
,,Uhm.”
,,Tak potom môžeš.”
,,Je to…”
,,Horúce.”
,,Horúce?”
,,Hej, je mi zrazu teplo.”
,,Mám ťa pustiť?”
,,Už radšej nie.”
,,To si pekne povedal.”
,,Si nebezpečná, vieš to?”
,,Iba keď chcem ublížiť.”
,,A teraz?”
,,Teraz nechcem.”
,,Mala by si dôvod.”
,,Viem.”
,,Čo to robíš?”
,,Keď sa masíruje táto koža, prestáva z toho bolieť hlava.”
,,Nemám migrénu.”
,,Ale možno sa tým krúživým pohybom hlava len zbavuje bolesti ako takej… neviem, kde je bod na dušu. Teda, viem, ale…”
,,Kde?”
,,To by som sa ťa musela dotknúť inde.”
,,Kde?”
,,Kúsok pod hrudnou kosťou.”
,,Aha.”
,,Smiem?”
,,Neviem… to asi nie.”
,,Dobre.”
,,Ako môžeš byť so mnou, keď som taký?”
,,Keby si nebol stále sám, nebol by si taký.”
,,Myslíš, že je to tým?”
,,Môžeme to otestovať.”
,,Ako?”
,,Budeš chvíľu so mnou a zistíme, či sa nestaneš lepším.”
,,Experiment?”
,,Hej.”
,,Dobre.”
,,V živote som nikoho nemala chuť pobozkať viac, ako teraz teba.”
,,Večeral som piškóty s medom. Mohla by si umrieť.”
,,Risknem to.”
,,Nie, to nie.”
,,Nechceš ma pobozkať principiálne alebo kvôli tomu medu?”
,,Zašla si priďaleko. Vráť sa o pár krokov…”
,,Odpovedaj na otázky.”
,,Nemusím.”
,,Ale ja si prajem, aby si odpovedal.”
,,Nech by bola pravda akákoľvek?”
,,Hej.”
,,Kvôli tomu medu.”
,,Určite?”
,,Určite.”
,,To nechaj na mňa.”
,,Môžeš umrieť.”
,,Láska nezabíja.”
,,Alergie áno.”
,,Niekde v kabelke mám pero, len mi ho bodni do srdca.”
,,Ty si šialená.”
,,Tak smiem?”
,,Ale ukáž mi pri tom, kde je ten duševný point.”
,,Prečo?”
,,Ak ťa ja zabijem medovými perami, bude fér, ak mne z teba exploduje duša.”
,,Deal.”

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919930x
Priemerná čítanosť článkov: 2875x

Autor blogu

Odkazy