Založ si blog

Vitajte u mňa doma

Vážení priatelia, nepriatelia, fanúšikovia, hejteri, bývalí frajeri a budúce frajerky,

dovoľte mi, aby som Vám všetkým touto cestou povedala, že ste vyhrali. Po mailoch, ktoré mi od Vás chodia a atakoch, že si mám už konečne urobiť funpage, well, stalo sa!

Takže ak Vás, z mne neznámych príčin, zaujíma, čo som mala na obed, koľko #haštagov som schopná napísať k jednej fotke, kam chodím na kávu, kde najčastejšie žúrujem, kedy výjde kniha, ako často budú čítačky a či začnem predávať tričká s odtlačkom vlastných pŕs – je vysoká pravdepodobnosť, že sa to dozviete práve tu.

Moje dni na Pravde sú zrátané a tak, ak niekoho z Vás zaujímam ja, moje príbehy, alebo si len nemáte na internete do koho bezbreho zahundrať, tak sa obráťte na mňa – s nápadmi, požiadavkami, otázkami, prosbami, či ponukami na sex za peniaze / drogy / slávu.

Budem s Vami komunikovať, lebo Vy to pre mňa robíte už dvanásť rokov.

Užite si ma.

Tak, ako si užívam ja Vás.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 919987x
Priemerná čítanosť článkov: 2875x

Autor blogu

Odkazy