Založ si blog

Jedz, modli sa a drepuj!

Katka povedala, že keby sa mohla vo videoklipe bozkávať s Robbiem Williamsom, tak by kvôli tomu aj zapredala rodinu. Spomenula som si na to, keď som uzimená stála na peróne bratislavskej hlavnej stanice. Juro Tabaček v jednom stand upe povedal, že keby tam prišli samovražední atentátnici, mali by pocit, že tam už niekto bol pred nimi. Aj na to som si spomenula a smiala sa. Nahlas. Ľudia okolo mňa si mysleli svoje, ale bolo mi to jedno. Mala som dvadsaťdeväť rokov a život, ktorý som vždy chcela.

Bývala som v krásnom trojizbáku s Katarínou a z okna som vídala Kuchajdu a jeho balkón.
“Vraciam sa do BA, prídi ma počkať a maj na prsiach napísané moje meno, aby som ťa spoznal!” zapípalo mi v smske, tak som šla do kúpeľne, vyzliekla si tričko, napísala na pravé prso JA, na druhé KUB a šla som. Keď zbadal môj dekolt, rozosmial sa.
“S tebou sa neveľmi dá žartovať, že?” smial sa a zapínal mi kabát.
“Máš dávať pozor na to, čo si praješ,” mykla som ramenom a kým sa on zložil vo svojom byte, ja som šla zohriať rebierka a zemiakový gratin. Lebo ak ho po desiatich rokoch nezbalím na svoju kuchyňu, tak už na nič.

Prišiel, strčil mi do ruky fľašu vína a dve proteínové tyčinky.
Nechápavo som sa na neho pozrela.
“Je Valentín, patrí sa žene priniest niečo sladké, ale nebudem ťa zásobovať rafinovaným cukrom. Daj si dvadsať drepov a ja ti zatiaľ nalejem,” nestihol to dopovedať, môj kopanec do zadku pristál na jeho stehne.
”Keby si drepovala, zdvihneš nohu vyššie, vidíš,” smial sa a ja tiež. Poznala som ho dlhých desať rokov a keď som ho uvidela prvýkrát, bol úplne rovnako fascinujúci, ako je dnes. Spadli sme do zvláštnej friend zony, v ktorej je priestor len na občasný flirt, obscénne fotky a obojstrannú chémiu.

“Tuky a škrob, pre dnešný večer,” povedala som, keď som vyberala plechy z rúry.
“Dobrý bože,” chytil si hlavu do dlaní.
Veľmi som sa smiala.
”Urobila som ti k tomu aj šalát, aby si mal lepší pocit,” škodoradostne som si ho doberala, kým on odriekal fitness otčenáš.
“Daj to už sem a buď ticho. Potom budeme drepovať.”
Milujem pohľad na ľudí, ktorí jedia moje jedlo. Mám rada tú ich spokojnosť vo výraze. Jakub si sadol do obývačky na sedačku, zapol komédiu s Jennifer Aniston, podal mi víno a usmial sa.
“Ti prajem šťastný deň predajcov pohľadníc, Boss,” a ťukol svojim pohárom o môj.
“Šťastný deň kondómov a čokolády aj tebe,” napili sme sa, Gerard Buttler sa strápňoval pred ženou svojho života a my sme sa smiali tak veľa, že sa mi robil spontánny sixpack.

Kým prišli záverečné titulky, v celom byte voňala tráva a obaja sme boli zakrytí dekou, lebo z otvoreného balkóna išiel v polovici februára neuveriteľný mráz.
“Strašne veľa fetuješ, Boss,” povedal, keď mi podával tretí joint.
“Hej,” prikývla som.
“A málo drepuješ,” pritakal.
“To je univerzálny kód pre smiech, prisahám,” vyfukovali sme dym a dusili sa jeho zvyškami.
“Keby sme sa dali na škole dokopy, boli by sme najceckatejší pár,” zamyslel sa.
”Keď sme spolu chodili do školy, páčili sa ti ženy, čo vyzerali jak kurčatá.”
”Ja neverím, že je to desať rokov a stále mi ju budeš vyhadzovať na oči. Bol som mladý!” rozhodil rukami.
“Čo si povedal frajerke?” zasmiala som sa, vstala a zatvorila balkónové dvere.
”Že idem ku kamoške na večeru, čo by som jej povedal?”
”Nevadí jej, že je Valentín?”
”Ty si jediný človek na svete, ktorému by to vadilo, už to pochop.”
”Všetky ženy chcú kvety a šperky na Valentína!”
”Aj ty?” usmial sa.
”No nie, ale ja nie som… Buď ticho,” udrela som ho do ramena.
“Nič nerobíme, jedli sme, pozreli telku a fetovali. Ale…” nedopovedal vetu, zmizol kdesi v mojej spálni aj so svojou taškou a keď vyšiel, mal na sebe vojenskú uniformu. Vzal mi telefón, nastavil si akýsi zvláštny marš a začal sa pomaly vyzliekať. Smiala som sa tak veľmi, že keď jeho nohavice na suchý zips leteli mojim smerom, chytila som ich až na podlahe pod gaučom.
“Si najlepší na svete,” utierala som si slzy a Jakub v červených trblietavých tangáčoch sedel pobavený na druhej strane gauča.
“Idem sa obliecť, len som chcel, aby si sa zase takto smiala, je to super na stavy” uchechtol sa a šiel si vziať nohavice.

Keď sa vrátil, v telke už bola trilógia Zahulíme uvidíme a ja som motala ďalší joint.
“Som si spomenul na tvoju prvú frajerku,” usmial sa.
“Ona nenosila tangáče,” olízala som lepivú časť papierika.
”Mala takú nenormálnu riť,” povedal.
”No to teda mala,” zasnívala som sa na chvíľu.
“Potom si mala takú tú brunetu divnú, tú som nemal rád.”
”Akú brunetu?”
”Čo s tebou chodila furt na kávu k Dedemu, vieš ktorá, či si pretiahla pol mesta?” pokrútil hlavou.
”To nebola moja frajerka, to bola kamoška.”
”A koho si mala potom?” zvraštil čelo.
“Nikoho,” povedala som potichu a Jakubovi sa skrivila tvár.
“Sorry, Boss,” rozhodil rukami.
”Ale prestaň, je to päť rokov, som v pohode,” vstala som a šla naliať ďalšie víno. Cestou som mu podala joint a zapaľovač. “Načni,” usmiala som sa.
“Si päť rokov bez sexu?” spýtal sa. Bez emócie. Neľutoval ma, nesmial sa mi, len to chcel vedieť.
“Jop,” pritakala som.
”Ty?!”
”Jop,” sadla som si a podala mu pohár.

Na chvíľu ostal ticho, vstal, sadol si vedľa mňa, hlboko sa mi zahľadel do očí. Netuším, koľkokrát som si predstavovala, že sa to stane. Chytil ma za ruku, naklonil sa ku mne a šepol: “Dvadsať drepov, lebo si už nikdy nezatrtkáš!”

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911715x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy