Založ si blog

Milujem ťa ako hrom. Desivo a hlučne.

,,Neveril som, že ťa ešte niekedy uvidím, tobôž na Valentína,“ povedal Bruno a sadol si na lavičku vedľa mňa.
,,Vďaka, že si ten odkaz pochopil a prišiel.“
,,Chcela si niečo súrne?“
,,Len ťa vidieť. Si krásny. Stále. A unavený. Už zase,“ usmiala som sa.
,,Šťastný a smutný zároveň.“
,,Aj ty mi chýbaš,“ naklonila som sa a pobozkala ho na líce.
,,Budeš aj plakať?“ spýtal sa neisto.
,,Ja by som strašne nechcela, ale sľúbiť ti to nemôžem,“ mykla som ramenom.
,,Ako sa máš, Dobro?“ chytil ma za koleno a pozrel na mňa ako na starého parťáka z vojny. Ten vzťah tam bude navždy, lebo mu za niečo ďakuješ, ale je ťažké ho vidieť, lebo ti to mnoho pripomína. Z obdobia, ktoré nebolo vždy pekné.
,,Rovnako. Šťastná a smutná zároveň. Všetko sa mení,“ vzdychla som si.
,,To je dobre, nie?“
,,Mám rada stabilitu.“
,,Viem.“
,,Chcela som ti dnes povedať, že môžeš mať objektívne aj subjektívne výhrady, ale sama za seba… Bruno, nikto ma nikdy nemiloval viac,“ už som klipkala mihalnicami v snahe zastaviť sentiment.
,,Naozaj? Dal som to?“
,,Jak pán.“
,,Milovať ťa je hrozne ľahké.“
,,Iba pre ľudí, ktorí vedia ako.“
,,Touché.“
,,Mimochodom, to možno povedať aj o tebe.“
,,Stal som sa lepším?“ spýtal sa váhavo a zarazene.
,,Všetkým tým, čím si prešiel za posledného polroka? Pochybuješ?“ rozhodila som rukami.
,,Vďaka, že to vravíš…“
,,Vždy tu budeme jeden pre druhého…“
,,,,,aj keď žiť budeme s tretím a štvrtým,“ ozvala sa vo mne populárna literatúra a romantická predstava o neblahej realite nášho vzťahu.

Sláva víťazom

14.04.2024

Dvere za posledným narušeným chudákom sa zatvorili a Timo si unavene sadol do kresla na recepcii. Bezprízorne sa díval von. Bolo tam úplné ticho, iba jemné pradenie vonnej lampy rušilo naše bezrečie. Pozerala som sa pred seba a nad čímsi premýšľala. Nespomínam si už nad čím, mala som celkom prázdnu hlavu. Nemám rada, keď sa to deje. Vadí mi to. Ak môj mozog nemá [...]

Koniec sveta

01.04.2024

Mám slabosť pre miesta, kde zastal čas. Také, kde neexistuje sentiment minulosti, ani ťažoba budúcnosti. Miesta, ktoré sú iba tu a iba teraz. Nájdete ich, keď budete kráčať naboso po mokrom piesku a zarývať sa doň pätami. Jedno také poznám. Vždy, keď tam prídem, ocitnem sa v bubline dokonalého Teraz. Nikdy tam nikto nie je, len ja a chlap, ktorý býva na útese celkom [...]

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 320
Celková čítanosť: 924136x
Priemerná čítanosť článkov: 2888x

Autor blogu

Odkazy