Založ si blog

Mr. & Ms. Popular: Žijeme v trojke

Mužovi nikdy nesmiete povedať niekoľko základných vecí. Napríklad, že ste už súložili s niekým, kto mal väčší penis. Alebo že je niekto vtipnejší ako on. Alebo, že keby Martin Valihora chcel, vrhli by ste po ňom vaječníky okamžite.

Ležala som v posteli a volala mi Patrícia. Vraj, či nechceme robiť žúr pre celebritné dieťa.
,,A čie je?“
,,Valihorova dcéra.“
,,Né!“ zhíkla som.
,,Hej, on je veľmi sexy.“
,,To beriem, ráno sa porozprávam s Oscarom.“

Vbehla som do kancelárie natešená pred ôsmou. Vyjavene sa na mňa díval spoza stola.
,,Čo tu robíš tak skoro?“ zvraštil čelo.
,,Si mi chýbal!“ vtisla som mu bozk na líce.
,,A teraz naozaj…“
,,Máme robiť party pre dcéru Martina Valihoru.“
,,To je niekto zo SuperStar?“
,,Debil,“ pretočila som očami.
,,A to z toho si taká nahajpovaná?“
,,Som ako na speede, však?“ poskakovala som mu vedľa stola.
,,No tak a sovičkový diárik je už pasé, už je tu Valihora!“
,,On je taký talentovaný…“ usmiala som sa zasnene.
,,On je taký talentovaný,“ parodoval ma s vyplazeným jazykom.
,,Máš 32 rokov, Oscar.“
,,A ty 27 a si jak pubiška!“
,,Si strašne sexy, keď žiarliš,“ rozosmiala som sa a spisovala na papier všetky atrakcie, ktoré by súčasné desaťročné deti mohli zaujímať.
,,Preto to robíš? Chceš robiť žúr pre Valihovoru dcéru, aby som ja žiarlil?“
,,Chcem ten žúr robiť, lebo milujem detské party. A budú tam šminky a handry a princeznovské sukne!“
,,Ale vieš, že sme reklamka…“
,,Tak to nazvem event,“ mykla som ramenom.
,,Ty sa na to veľmi tešíš, však?“ usmial sa.
,,Uhm,“ rozcítene som prikývla.
,,Lebo sa ti páči ten chlap!“

Už-už som si vravela, že prišla trocha empatie do tohto vzťahu.
Ale nie.
Stále žijeme v trojici.
Ja, On a Jeho Ego.

Vesmírne dvojča

11.03.2024

,,Potrebujem konzultáciu,“ povedala som Timovi po rozhovore s klientkou, ktorá prepadla bludom. Alebo možno nie. Možno sa len dostala do stavu mysle, o ktorom my ostatní môžeme iba snívať, prípadne sa na ňom smiať. ,,Vyzeráš tak,“ zasmial sa. ,,To bola tá crazy ezo lady?“ prekrútil očami. ,,Hej,“ nemám rada, keď o nej tak hovorí, lebo tá žena je [...]

Zlodejka ticha

03.03.2024

Každý, okrem teba, má rád ticho. Nepoznám nikoho, kto by ho neznášal viac ako ty. A ani nepoznám nikoho, kto by ho mal radšej ako ja. Mám ticho tak rád, že za ním často utekám aj pred ľuďmi, na ktorých mi záleží. Občas si rád sadnem na lavičku nad mesto a tvárim sa, že je to tá z La La Landu. Posadím sa tam a keby som vedel hompáľať nohami tak ako ty, robil by som [...]

Feťáci lásky

26.02.2024

S ľudstvom som to vzdal už dávno. Ako terapeut by som čosi také nemal hovoriť, ale keďže som to s vami vzdal, nezáleží mi na tom, čo si o tom myslíte. Na ľuďoch mi vadia 2 veci – že nevedia, čo chcú a ak to náhodou vedia, tak to, čo chcú, je tak primitívne, že sa tým ani neoplatí zaoberať. V skutočnosti nemám rád ani Robin. Nedávno som jej to povedal a bola [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

kontroverza

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪ Ľudia, čo sa pohoršujú, by sa mali polepšiť. ▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Štatistiky blogu

Počet článkov: 318
Celková čítanosť: 911707x
Priemerná čítanosť článkov: 2867x

Autor blogu

Odkazy